Rebranding GoodHabitz door Fitzroy
- Design
- 10 nov 2017 @ 09:05
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Branding
- 10 nov 2017 @ 09:05
- Redactie Design
Online opleider GoodHabitz is door Fitzroy gekozen voor een rebranding, nieuwe positionering en internationale campagne. Marnix Tiggeloven, oprichter Fitzroy: ‘GoodHabitz is marktleider op het gebied van e-learning en biedt meer dan 110 online trainingen aan, waarbij positiviteit en humor hoog in het vaandel staan. Wij ontwikkelden de campagne “Today is a good day to upgrade yourself” om zo iedereen uit te nodigen om iedere dag iets bij te leren.’
Marnix Tiggeloven, oprichter Fitzroy: ‘In onze campagne zetten we alle online trainingen in het zonnetje op een leuke/grappige manier en/of medium. Zoals bijvoorbeeld de training “Gesprekstechniek LSD” (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen). Deze hebben we onder meer op de Amsterdamse Wallen geplaatst onder het motto “Today is a good day to discover LSD”.
Tim Indencleef, marketingmanager GoodHabitz: ‘De afgelopen jaren is GoodHabitz in Nederland enorm hard gegroeid en inmiddels bedienen we meer dan 400 klanten. Nu is het tijd om ook internationaal door te pakken. Daarom hebben we Fitzroy in de arm genomen. Zij konden ons net dat duwtje geven dat we als organisatie nodig hadden. Met deze campagne kunnen we nu Duitsland en het VK veroveren.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing