Van Heertum sluit zich aan bij BNO NEXTpack

Van Heertum sluit zich aan bij BNO NEXTpack
  • Design
  • 27 nov 2017 @ 09:56
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Ontwerpbureau Van Heertum Design heeft zich aangesloten bij NEXTpack, het platform voor brand- en packaging designbureaus binnen de BNO. Het Tilburgse Van Heertum Design (VHD) wordt geleid door vader Frans en zoon Rob van Heertum.

NEXTpack is opgericht om het vakgebied packaging design op een inspirerende manier onder de aandacht te brengen van verschillende doelgroepen, onder wie merkeigenaren en jong talent. De toetreding van Van Heertum tot het platform onderstreept die doelstelling en draagt bij aan de representativiteit van het platform.

De andere bureaus binnen NEXTpack zijn: Anthem, Bowler & Kimchi, Brum Design, Bataafsche TeekenMaatschappij, dBod, DesignBridge, Flex/design, Millford, ProudDesign, Reggs, SoGood, VBAT en Snow Donuts.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken