Mountain ontwikkelt nieuwe identiteit mosterds en dressings van De Wijndragers
- Design
- 12 feb 2018 @ 07:47
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 12 feb 2018 @ 07:47
- Redactie Design
De Wijndragers - mosterds, dressings, koude sauzen, dips, marinades, olie en azijn – levert in binnen- en buitenland (25 landen) onder meer aan speciaalzaken, retail, foodservice en foodindustrie. Mountain heeft de nieuwe identiteit en het redesign van de mosterd en dressings ontworpen.
Rik Keessen van Mountain: ‘De gehele mosterd- en dressing-range is kleurrijk vormgegeven met premium koperen accenten in label en dop. Dit draagt bij aan het kwalitatieve en bijzondere karakter van deze ambachtelijke lijn. Door de vrolijke vlakverdeling is er op een ludieke manier gebruik gemaakt van de bijzondere hexagonale pot. Het nieuwe, ton sur ton-kleurgebruik van de labels geven de producten een meer eigentijdse en premium uitstraling zonder hierbij de kleurrijke identiteit van De Wijndragers te verliezen. Het redesign van De Wijndragers heeft het merk een aanzienlijke upgrade gegeven.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing