Rebranding Provamel door KesselsKramer
- Design
- 21 mrt 2018 @ 12:57
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 21 mrt 2018 @ 12:57
- Redactie Design
Provamel maakt biologische en CO2-neutrale plantaardige zuivelvervangers. De soja, haver, amandelen, hazelnoten en rijst worden lokaal in Europa ingekocht. KesselsKramer ontwikkelde de update van het merk.
KesselsKramer: ‘We willen niet Provamel en een plantaardige levenswijze promoten, maar ook de positiviteit die dat met zich meebrengt. Dat is namelijk de onderbelichte kant van bewust leven en eten - dat het niet over compromissen of beperkingen gaat. Provamel’s campagne laat zien hoe bevrijdend een positieve manier van leven kan zijn.’
Om meer betekenis en bekendheid aan de naam Provamel te geven, gebruikt KesselsKramer vooral de eerste drie karakters als een campagnemechanisme. KesselsKramer: ‘Want samen met zijn klanten, gelooft Provamel in waarden zoals PRO gezondheid, PRO natuur, PRO duurzaamheid, PRO diversiteit, PRO plantaardig, PRO smaak. En de lijst gaat maar door. In een wereld die steeds meer NO is, denkt Provamel PRO.’
De felgekleurde campagne volgt de vernieuwde verpakkingen van het Belgische bureau Mona Lisa en is voorzien van fotografie door Will Sanders. De campagne wordt voornamelijk online en instore ingezet in heel Europa, met focus op Groot-Brittannië en Duitsland.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing