Rebranding Provamel door KesselsKramer

Rebranding Provamel door KesselsKramer
  • Design
  • 21 mrt 2018 @ 12:57
  • 13335 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • PackagingCampagnes

Provamel maakt biologische en CO2-neutrale plantaardige zuivelvervangers. De soja, haver, amandelen, hazelnoten en rijst worden lokaal in Europa ingekocht. KesselsKramer ontwikkelde de update van het merk.

KesselsKramer: ‘We willen niet Provamel en een plantaardige levenswijze promoten, maar ook de positiviteit die dat met zich meebrengt. Dat is namelijk de onderbelichte kant van bewust leven en eten - dat het niet over compromissen of beperkingen gaat. Provamel’s campagne laat zien hoe bevrijdend een positieve manier van leven kan zijn.’

Om meer betekenis en bekendheid aan de naam Provamel te geven, gebruikt KesselsKramer vooral de eerste drie karakters als een campagnemechanisme. KesselsKramer: ‘Want samen met zijn klanten, gelooft Provamel in waarden zoals PRO gezondheid, PRO natuur, PRO duurzaamheid, PRO diversiteit, PRO plantaardig, PRO smaak. En de lijst gaat maar door. In een wereld die steeds meer NO is, denkt Provamel PRO.’

De felgekleurde campagne volgt de vernieuwde verpakkingen van het Belgische bureau Mona Lisa en is voorzien van fotografie door Will Sanders. De campagne wordt voornamelijk online en instore ingezet in heel Europa, met focus op Groot-Brittannië en Duitsland.





Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers