EPN-bijeenkomst in teken van verandering

EPN-bijeenkomst in teken van verandering
  • Design
  • 10 apr 2018 @ 14:54
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Evenement

Donderdagmiddag 31 mei vindt er weer een platformbijeenkomst plaats van het Effective Packaging Network. Deze keer staat de EPN-bijeenkomst in het teken van ‘Veranderen’; het veranderen van markten, mensen en verpakkingen.

Koen de Jong, founding partner van IPLC private label en brand management, zal zijn visie op private label-ontwikkelingen in Europa delen. Vervolgens zal Patrick van Baal, R&D Global Director Packaging Development bij Friesland Campina, een kijkje in de keuken geven inzake verpakkingsinnovaties bij een multinational. Tot slot zullen Roelof Benthem en Sia Ataredian, organisatie-adviseurs bij Twynstra Gudde, hun expertise delen op het gebied van verandermanagement en persoonlijke effectiviteit. Ook dit keer worden na de presentaties sessies gehouden waarin dieper wordt ingaan op de besproken thema’s.

Het event is exclusief en kosteloos voor opdrachtgevers. Zij kunnen zich hier inschrijven.

Locatie

De bijeenkomst vindt plaats in OpZeezand in Amsterdam. Het programma duurt van 14.30 tot 18.30 uur en hierna is er 1,5 uur de gelegenheid voor netwerken met drankje en hapje.

Initiatiefnemers EPN

- Rik Keessen, Mountain Design

- Prof. Roland ten Klooster, Plato design/UvT

- Dick Bais, Get Pact Packaging en Brandmanagement

- Edgar van der Velde, FroQ Brandservices

- Bart Massa, Marktonderzoekbureau Validators

- Karel-Jan van den Hoven, Auxilius merkenmanagement

Headerfoto: Ross Findon via Unsplash

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken