Nieuwe verpakkingen Toggler door SoGood

Nieuwe verpakkingen Toggler door SoGood
  • Design
  • 16 apr 2018 @ 08:32
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Toggler, een Amerikaans merk pluggen voor de doe-het-zelver en professional, was toe aan verpakkingen ‘die het verschil zouden maken in deze grijze markt’. SoGood nam de uitdaging aan.

Maarten Aris, managing director van Toggler Europe: ‘Onze verpakkingen waren jarenlang ongewijzigd gebleven en hadden dus stil gestaan. We willen graag het verschil maken in deze letterlijk grijze markt. Het werd tijd dat een professional er eens naar zou kijken en we vonden in SoGood de juiste partner.’

Ron van der Vlugt, creative director van SoGood: ‘Het was niet gemakkelijk, want er waren niet zoveel vrijheidsgraden. Toggler heeft voorgedrukte gekleurde folies waarop met slechts één kleur (zwart) de inprint moet plaatsvinden om het verschil tussen de producten te maken. En het mocht geen revolutie worden. We hebben samen met de klant goed gekeken naar de juiste informatiehiërarchie, zodat ook een leek de juiste keuze kan maken voor de juiste plug voor een specifieke klus. Daarnaast hebben we nieuwe illustraties gemaakt die de USP’s ondersteunen. Met de felle kleuren knallen de doosjes en zakjes nu van het schap. In de bouwmarkt en bouwgroothandel kun je nu niet meer om Toggler heen.’

OUD

NIEUW

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken