Nieuwe ‘winkelwagen’ voor Kwantum-medewerkers

Nieuwe ‘winkelwagen’ voor Kwantum-medewerkers
  • Design
  • 11 apr 2018 @ 13:09
  • 8770 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Outdoor

Na een nieuw winkelconcept, krijgen de supervisors van Kwantum - de verantwoordelijken voor de aansturing van meerdere winkels - nu ook een nieuwe leaseauto in Kwantum-stijl. Een nieuw soort ‘winkelwagen’ dus en een mooi soort OOH-advertising, thema van onze aankomende papieren MarketingTribune.

Marjanne Broeders, concept vormgever bij Kwantum: ‘De grootste uitdaging was om een opvallende bedrukking te ontwikkelen voor deze auto’s, die tegelijkertijd sterk aansluit bij het eigentijdse karakter en de merkbeleving van Kwantum. Uiteindelijk is er voor gekozen de zogeheten lijntekeningen van producten die in de winkels gebruikt worden, letterlijk als één lijn door te trekken naar buiten op de auto’s. De lijntekeningen op de nieuwe “winkelwagens” geven in al hun eenvoud het brede assortiment van Kwantum weer.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers