Kees Klomp

Kees Klomp
Werkt bij: Karmanomics
Functie: Zelfstandig adviseur op het gebied van betekenisvol ondernemen
Website:

Biografie Kees Klomp (1968) studeerde Politicologie en Communicatiewetenschap aan de UVA, werkte als strategy director bij FHV/BBDO en Brand Experience Company/TBWA, en was founding partner van Beyond the Line/Y&R. Vanaf 2006 richt Klomp zich met zijn bedrijf Karmanomics exclusief op advisering op het gebied van maatschappelijk-betekenisvol ondernemerschap. Klomp schreef meerdere boeken over dit onderwerp; waaronder het onlangs bij Business Contact verschenen Handboek Betekenisvol Ondernemen.

@kees_klomp_

Recente artikelen van Kees Klomp

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken