Redactie Food en Retail

Redactie Food en Retail

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/food-en-retail schrijft voor het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.

Recente artikelen van Redactie Food en Retail

Joanna Lumley opent Drie Dwaze Dagen bij de Bijenkorf

22sep 201409:00
  • Food-en-retail
  • 16644 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • CampagnesWebActiesWinkelen

nieuws Actrice Joanna Lumley opent dit jaar de Drie Dwaze Dagen op de Dam in Amsterdam, zij speelt de hoofdrol in de commercial van de Drie Dwaze Dagen en is o.a. bekend van de populaire tv-serie Absolutely Fabulous. De 31ste editie van de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf vindt plaats op woensdag 1, donderdag 2 en vrijdag 3 oktober. De opening door Lumley is om 8.00 uur.

Prijzencircus V&D opgeleukt met acts van personeel

22sep 201408:35
  • Food-en-retail
  • 11373 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • PrijsoorlogWinkelenActies

nieuws Over ruim een week is het weer zover: het Prijzencircus! V&D pakt dit jaar uit met meer aanbiedingen en evenementen dan ooit. Op donderdag 25 september opent de band Kensington het Prijzencircus met een optreden in V&D Utrecht. In de daarop volgende twee-en-een-halve week, tot en met 12 oktober, is er iedere dag veel te beleven in alle 63 winkels en in de webshop. V&D haar sterkste troef, het eigen personeel, in als circusacts.

Run op Sinterklaasspeelgoed met Zwarte Pieten

19sep 201414:30
  • Food-en-retail
  • 25802 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenVerkoopMaatschappijWeb

nieuws Er is een run ontstaan op het Sinterklaasspeelgoed van Playmobil met daarbij Zwarte Pieten. Dit blijkt uit gegevens van online winkelcentrum beslist.nl. Eerder deze week liet Playmobil weten te zijn gestopt met de productie van zijn Sinterklaassets.

Hoog Catharijne lokt mannen met Man Cave

19sep 201411:15
  • Food-en-retail
  • 19757 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenInnovatieEntertainment

nieuws Hoog Catharijne en Media Markt hebben een plan verzonnen om mannen met hun vrouwen mee te laten gaan om te shoppen: de ‘Man Cave’, ofwel de mannengrot. Terwijl hun vrouwen de winkelen, kunnen mannen in hun grot een biertje drinken, gamen of naar een film kijken.

Johnnie Walker voert theaterstuk op voor influencers

19sep 201409:22
  • Food-en-retail
  • 13403 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • InspiratieMerkenCampagnes

nieuws Het theaterstuk ‘Symphony in Blue’ is in première gegaan in de Merchant Taylor's Hall in Londen. Het stuk is een complete real-life reis door de geschiedenis van het whiskymerk Johnny Walker. Een select gezelschap influencers was uitgenodigd.Gedurende het event werd de John Walker & Sons Private Collection 2015 gelanceerd; een limited edition blend waarvan minder dan 10.000 flessen wereldwijd zijn geproduceerd.

Douwe Egberts kiest voor Sterk Werk Mediamonitoring

19sep 201408:20
  • Food-en-retail
  • 13776 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MediastrategieOnderzoekFood

nieuws Douwe Egberts Nederland heeft gekozen voor Sterk Werk Mediamonitoring. Hiermee brengt het koffie- en theebedrijf zijn media monitoring activiteiten onder in het online dashboard MonAlyse. Zij sloten hiervoor een samenwerkingsovereenkomst met het Rotterdamse bureau.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken