Redactie Food en Retail

Redactie Food en Retail

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/food-en-retail schrijft voor het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.

Recente artikelen van Redactie Food en Retail

Dunkin Donuts zoekt franchisenemers in grote steden

17apr 201413:26
  • Food-en-retail
  • 23075 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • ZakelijkFood

nieuws Dunkin' Donuts, een grote internationale keten in koffie en bakkerijproducten, kondigt aan dat er grootscheepse plannen zijn om restaurants te heropenen in de grote stedelijke regio’s van Nederland. Dit streven is een onderdeel van Dunkin’ Donuts' strategie om zijn aanwezigheid in Europa te verstevigen, aangezien het bedrijf wereldwijd blijft groeien. Het retailmerk was al eerder actief in Nederland en mikt nu op een grootscheepse comeback.

Jeroen Hubert nieuwe CMM van IKEA Nederland

17apr 201412:19
  • Food-en-retail
  • 19149 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • PersonaliaWinkelen

nieuws Jeroen Hubert is aangetreden als country marketing manager (CMM) van IKEA Nederland. In deze functie volgt hij Nico de Jong op, die per 1 december 2013 storemanager is van IKEA Amersfoort. Hubert is per 1 april 2014 gestart bij IKEA. Hiervoor was hij werkzaam bij onder andere Friesland Campina, PepsiCo en meest recent als marketing manager van Wehkamp.nl.

Food Inspiration Magazine focust op gast

16apr 201415:27
  • Food-en-retail
  • 17245 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • OnlineKlant

nieuws Onder het motto 'Guest journey, how to wow' besteedt het digitale inspiratie-magazine Food Inspiration Magazine (FIM) in het nieuwste editie op gastenbeleving in de horeca. Omdat de redactie onder de indruk is van de creatieve uitvoering van dit blad, hieronder de link om het gratis in te zien. De muzikale bijdrage van New Cool Collective maakt het online doorbladeren alvast tot een feestje.

Biermerk Mongozo lanceert tropische biercocktails

16apr 201412:01
  • Food-en-retail
  • 16749 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • Producten en dienstenFood

nieuws Naast de groeiende wereldwijde vraag naar speciale bieren, zijn ook biercocktails op dit moment helemaal hip, stellen de makers van biermerk Mongozo. 'Deze trend is komen overwaaien uit de USA, waar kenners al in december 2013 spraken over de groeiende populariteit van de biercocktail. Het gebruik van bier in combinatie met andere dranken, zorgt voor een aangename verrassing voor onze verwende smaakpapillen. De exotische bieren van Mongozo lenen zich bij uitstek voor verfrissende zomercocktails.' Daarom heeft Mongozo, in samenwerking met de Showshakers, een speciale biercocktaillijn ontwikkeld.

Heinekens WK 2014 gadget bekend

15apr 201416:58
  • Food-en-retail
  • 35034 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • ActivatieCampagnesWK Voetbal

nieuws Na onder meer de 'Trommelhoed' en het Duitse jagerspetje dat een luidspreker werd ('Hollands geheime wapen') haakt biermerk Heineken dit jaar tijdens het WK in met een verenmuts, zoals vrouwen die dragen tijdens het carnaval in Rio (foto), zo vernam MarketingTribune als eerste. De overige pers hoort over het gadget en de Heineken WK-campagne aanstaande donderdag op Strand Zuid in Amsterdam.

Mud Jeans lanceert Lease A Bag

15apr 201414:57
  • Food-en-retail
  • 16340 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingBuyingcycle

nieuws Mud Jeans lanceert ‘ Lease A Bag’, een stijlvolle tas die iedereen kan leasen voor een vast, laag bedrag per maand. Rick Engelkes heeft speciaal voor Mud Jeans twee modellen ontworpen. Het ‘Lease A Bag’ concept is volgens de Mud-marketeers zelf een logisch vervolg op de succesvolle introducties van de baanbrekende modeconcepten ‘Lease A Jeans’ (foto) en ‘Lease A Fleece’ in het afgelopen jaar. 'Met het Lease concept gooi je nooit meer kleding weg. Mud Jeans hergebruikt namelijk alle grondstoffen en maakt van de gerecyclede vezels weer nieuwe producten.'


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken