Redactie Food en Retail

Redactie Food en Retail

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/food-en-retail schrijft voor het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.

Recente artikelen van Redactie Food en Retail

Foodmerk van het jaar: Hak

7okt 201308:42
  • Food-en-retail
  • 13593 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MerkenAwards

nieuws Hak is door de Nederlandse supermarktklant verkozen tot Merk van het Jaar 2013. Tweede in de verkiezing werd Pickwick, gevolgd door Mona. Mona is dit jaar ook uitgeroepen tot meest vernieuwende A-merk.

Vandejong ontwikkelt TRYOUTS voor Hoog Catharijne

4okt 201317:18
  • Food-en-retail
  • 12097 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • Winkelen

nieuws Creative agency Vandejong heeft het programmaconcept TRYOUTS voor het Utrechtse winkelcentrum Hoog Catharijne ontwikkeld. De opdracht kwam van de belangenvereniging Hoog Catharijne in het kader van het 40-jarig bestaan. Vanaf oktober biedt het winkelcentrum drie maanden lang interactieve publieksprogramma's aan binnen achtereenvolgens de thema's Film, Fashion en Food. Zo gaat Hoog Catharijne samen met de bezoekers op experimentele wijze op zoek naar het winkelcentrum van de toekomst.

Robijn doet de was bij... Bram Moszkowicz

4okt 201310:45
  • Food-en-retail
  • 28853 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • ReclameCampagnesAdvertising

nieuws Met grote blijdschap hebben wij hier bij MarketingTribune kennis genomen van het nieuws dat Bram Moszkowicz vanaf volgende week te zien zal zijn in de Robijn doet de was bij… campagne. Niet speciaal omdat we fan zouden zijn van Bram Moszkowicz maar louter het vooruitzicht dat we zijn verlost van Jörgen - tante doet jouw wassie wel weer - Raymann, een apert dieptepunt in de vaderlandse reclamegeschiedenis, doet hier ter redactie even de zon doorbreken.

EkoPlaza start Waarachtigheidscampagne

4okt 201310:27
  • Food-en-retail
  • 18613 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • IntroductieFoodCampagnesAdvertising

nieuws In deze tijd van voedselschandalen hebben consumenten behoefte aan eerlijke en betrouwbare, waarachtige producten. EkoPlaza start in week 40 daarom met een marketingcampagne: de Waarachtigheidsweken. In de campagne, die 10 weken duurt, geeft EkoPlaza elke week een ander merk een podium om zelf hun waarachtige verhaal te vertellen.

MarketRespons: 'Prijzenoorlog zal Albert Heijn weinig nieuwe klanten opleveren'

4okt 201308:33
  • Food-en-retail
  • 31133 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenFoodConsumentenActiesOnderzoekKlant

nieuws De prijzenoorlog tussen supermarkten is inmiddels in volle gang. Dit is volgens een meerderheid van consumenten goed nieuws, zeker in tijden van crisis. Albert Heijn hoopt met de nieuwe prijzenoorlog onder meer het imago van dure supermarkt van zich af te schudden. Dit lijkt tot nu toe nog niet te lukken, want uit onderzoek van MarketResponse blijkt dat Albert Heijn nog altijd als duurste supermarkt wordt ervaren.

Mediabureau BPN werkt voor Zweeds kinderkledingmerk Polarn O. Pyret

3okt 201310:03
  • Food-en-retail
  • 15529 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • AdvertisingCampagnesIntroductieWinkelen

nieuws Het Zweedse kinderkledingmerk Polarn O. Pyret heeft haar media-activiteiten voor de Nederlandse markt bij media-adviesbureau BPN ondergebracht. BPN is verantwoordelijk voor alle media-activiteiten, waaronder media-advies, planning en buying.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken