Redactie Food en Retail

Redactie Food en Retail

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/food-en-retail schrijft voor het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.

Recente artikelen van Redactie Food en Retail

AccorHotels wil revolutie ontketenen met disruptive hotelmerk Jo&Joe - 50 vestigingen voor millenials

29sep 201609:57
  • Food-en-retail
  • 8815 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • Producten en dienstenFood

nieuws Een nieuwe vorm van hospitality noemt AccorHotels het logeerconcept Jo&Joe. Design, culinair genieten en een bijzondere 'experience' moeten hier in samenkomen. Het merk werd ontwikkeld in samenwerking met zijn toekomstige gasten en breekt met alle tradities, belooft Accor. 'Het merk wil de beste elementen van huurwoningen, hostels en hotels combineren; Een innoverende en volledig vernieuwde ervaring bieden op het gebied van design, food & beverage, dienstverlening en gastenbeleving.' Er gaan 50 van deze millenial-hotels verrijzen.

[update] Picnic haakt in op Jumbo-film Verstappen - Verstappen wil juridische actie

28sep 201618:15
  • Food-en-retail
  • 14516 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodAdvertising

nieuws Online supermarkt Picnic haalt een ludieke stunt uit en haakt in op de nieuwe commercial van Jumbo. Bekijk hier het resultaat. [update] Max Verstappen en zijn management overwegen nu juridische stappen tegen het filmpje van Picnic waarin een look-a-like van de coureur voorkomt.

Nieuw 'backstage'-programma: McDonald's opent eigen keukens voor gasten

28sep 201615:40
  • Food-en-retail
  • 11810 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodPR

nieuws Op 8 en 9 oktober start McDonald’s met ‘Backstage’. Met dit landelijk programma kunnen gasten een kijkje in de keuken nemen van ruim 100 deelnemende McDonald’s restaurants in ons land. De eerste McDonald’s Backstage is de aftrap van een structureel open keuken-programma in de restaurants. Met het programma geeft McDonald’s gasten meer inzicht in de wereld achter alle producten van McDonald’s, zoals het bereidingsproces en de kwaliteit en herkomst van McDonald’s.

Tweede World of Food van DekaMarkt opent in Apeldoorn

28sep 201609:10
  • Food-en-retail
  • 5863 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFood

nieuws Vanaf donderdag 27 oktober draait het op de Vlijtseweg in Apeldoorn allemaal om kijken, ruiken en proeven, belooft Dekamarkt. 'Op deze locatie opent namelijk de tweede World of Food van DekaMarkt. Je kunt hier rekenen op ambachtelijk vakmanschap, verfijnde smaken, optimale service en nieuwe en alledaagse producten van hoge kwaliteit.'

McDonald's bereikt mijlpaal van 50ste restaurant met Table Service

27sep 201616:09
  • Food-en-retail
  • 10008 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • Producten en dienstenMarketing

nieuws Sinds vorige week biedt McDonald’s in 50 van haar restaurants in Nederland Table Service aan: de mogelijkheid voor gasten om na het plaatsen van een bestelling deze aan tafel te laten serveren door een servicemedewerker. Door het succes van het concept rolt McDonald’s de innovatie nu versneld uit door heel Nederland. Het restaurant in Capelle aan den IJssel is het 50ste restaurant waar Table Service wordt aangeboden.

Heineken introduceert Heineken Biertegoed

26sep 201615:47
  • Food-en-retail
  • 11761 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFood

nieuws Brouwerij Heineken lanceert ‘Heineken Biertegoed’, een vernieuwend programma waarmee bierliefhebbers Heineken horecazaken in Nederland kunnen ontdekken. Bij aankoop van Heineken producten met Biertegoed in de supermarkt kunnen consumenten de code op de verpakking activeren in de Heineken Biertegoed app. Volgens biermerkiwatchers is dit ook een slimme zet om het retail- en horecakanaal beter aan elkaar te koppelen, los van acties. Ook de onder jong volwassenen populaire social media worden op een handige wijze betrokken.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken