Redactie Food en Retail

Redactie Food en Retail

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/food-en-retail schrijft voor het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.

Recente artikelen van Redactie Food en Retail

Gelderlandplein te Amsterdam Buitenveldert wint NRW Jaarprijs 2016

26sep 201609:02
  • Food-en-retail
  • 11861 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenAwards

nieuws Het vernieuwde winkelcentrum Gelderlandplein in Amsterdam van Kroonenberg Groep heeft de NRW Jaarprijs 2016 gewonnen. Een trotse Lesley Bamberger en Paul Bremmer hebben tijdens het feestelijk aangeklede NRW Jaarcongres de sculptuur in ontvangst genomen. 'We hebben met ontzettend veel plezier en energie aan dit project gewerkt en zijn ongelooflijk trots op het resultaat en de waardering', aldus Bamberger.

Distilleerderij Van Wees lanceert Mirakel van Amsterdam en behaalt registratie 'Nationale Inventaris Immaterieel Erfgoed'

25sep 201611:57
  • Food-en-retail
  • 20841 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodInnovatie

nieuws Een nieuwe jenever, of in de woorden van de vakvrouw een 'genever', gestookt uit het oergraan 'emer' (foto). Die heeft het licht aanschouwd, zo luidt de mare. Merknaam: het Mirakel van Amsterdam. Wat maakt dit product zo bijzonder? We vroegen het aan Fenny van Wees, directeur van A. van Wees De Ooievaar, die deze wonderlijke drank distilleerde. En wier ambacht nu officieel geregistreerd is als 'Nationale Inventaris Immaterieel Erfgoed' onder auspiciën van Unesco, als enige in Amsterdam.

Strengholt lanceert retail-muziekdienst BizMusiq

23sep 201611:54
  • Food-en-retail
  • 15511 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • KlantWinkelen

nieuws Op Future Music Forum in Barcelona lanceerde Strengholt Connect samen met Tribe of Noise de innovatieve muziekdienst BizMusiq. Deze zakelijke streamingdienst biedt naast bekende hitmuziek ook muziek waarvoor geen Buma/Stemra- en Sena-afdrachten gelden, de zogenoemde rechten-inclusieve muziek.

Blokker introduceert Dolle Dagen

22sep 201615:04
  • Food-en-retail
  • 16308 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenInnovatie

nieuws Blokker start met Dolle Dagen en stapt hiermee in het gat dat de Drie Dwaze Dagen en het Prijzencircus achter hebben gelaten. Tijdens Dolle Dagen zijn er speciaal ingekochte producten, extra aanbiedingen op topproducten en kortingen op productgroepen in de winkel én online. 'Dit is de grootste actie ooit bij Blokker met ruim 1.000 artikelen tegen scherpe prijzen.'

Heineken blaast arbeidsmarktcommunicatie nieuw leven in

22sep 201609:15
  • Food-en-retail
  • 7644 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingcommunicatieFood

nieuws Cloudfactory, Wefilm en Superhero Cheesecake melden 'de avontuurlijke persoonlijkheid van Heineken in een interactief sollicitatiegesprek te vangen.' Creative studio Cloudfactory en productiemaatschappijen Wefilm en Superhero Cheesecake hebben hiertoe voor Heineken een wereldwijde interactieve human resources campagne gemaakt, getiteld Go Places, die het juiste ‘avontuurlijke’ internationale talent moet aantrekken.

[ADE Dance & Brands] Shubhra Bhardwaj: 'Budweiser en Don’t Let Daddy Know was een perfecte match’

21sep 201615:01
  • Food-en-retail
  • 17023 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodTrends

nieuws Shubhra Bhardwaj, ceo en creative director van Ferriswheel Entertainment (India) is keynote speaker op ADE Dance & Brands, donderdag 20 oktober in Amsterdam. Ze wil haar kennis én problemen delen met een breed publiek. Net als haar ervaring in de Indiase markt met Budweiser. Hoe kunnen de dj-scene en een mega-foodmerk elkaar versterken? In dit interview stelt Bhardwaj zich vast voor.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken