Genomineerden Versmarketeer van het Jaar bekend

Genomineerden Versmarketeer van het Jaar bekend
  • Food-en-retail
  • 5 apr 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • AwardsFood

De verkiezing van Versmarketeer van het Jaar tijdens het VersEvent 2013 op 28 mei staat voor de deur. Een jury van tien marketingspecialisten selecteerde de negen genomineerden. Wie wordt de opvolger van Harm-Jan van Dijk, initiatiefnemer van Landmarkt en de winnaar van de verkiezing in 2012?

Versmarketeer van het Jaar is de verkiezing van de beste marketingspecialist van versproducten in vlees, vis, zuivel, AGF, sierteelt, brood en ijs. Wie vervulde een voortrekkersrol op het gebied van versmarketing? Tijdens het VersEvent 2013 krijgen negen genomineerden een podium om hun verhaal te vertellen. Er zijn zowel grote als kleine pioneers in vers die opvallen en daadwerkelijk 'het spel veranderen'. Het belang van marketing in vers in binnen- en buitenland groeit, en daarmee ook de waarde van het vak Versmarketing, zo stelt de organisatie.
 

Wie wordt de winnaar?
Dit jaar koos de jury onder leiding van Vincent Deenen (Nima-Food & Agri en Grodan) negen genomineerden uit zestig kandidaten. De Versmarketeer van het Jaar 2013 staat op deze lijst:

-€¢ Jaap Korteweg, directeur De Vegetarische Slager

-€¢ Maaike de Reuver en Charlotte van Leeuwen, oprichters We Canteen

-€¢ Jan Klerken, directeur Scelta Mushrooms

-€¢ Caroline van der Lande en Nikki Wiesman, oprichters De Buurtboer

-€¢ Mathijs Visser, mede-eigenaar Streekbox

-€¢ Nick Visser, commercieel directeur DGS Group

-€¢ Rob Kusters, national account manager melkveehouderij en zuivelbedrijf Den Eelder

-€¢ Gerco Mast, marketing manager Purple Pride

-€¢ Frenkel Denie, marketing director branded FrieslandCampina

Kaartverkoop
Aanmelden voor het VersEvent 2013 kan via de website. De prijs voor een standaard toegangskaartje is € 225,-. De prijs voor Nima-leden is € 157,50. Het evenement vindt plaats op 28 mei, in de Lukkienstudio's in Ede, pal naast de A12 en in het kennishart van de Food Valley. Ede is de toekomstige vestigingsplaats van het World Food Center: een groots op te zetten kennis- en belevingscentrum rond de thema's voeding, duurzaamheid en gezondheid.

 

 


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken