New Babylon terug in Den Haag
- Food-en-retail
- 20 sep 2013 @ 12:27
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Introductie
- 20 sep 2013 @ 12:27
- Redactie Food en Retail
Een oude bekende maakt in Den Haag haar rentree. De hofstad heeft er vanaf vandaag namelijk een nieuw, eigentijds winkelcentrum bij: New Babylon Shops & Restaurants. Een winkelcentrum met een mix van bekende merken en lokale speciaalzaken.
Bas Maingay, directielid Babylon Den Haag, opende vandaag officieel de deuren van het winkelcentrum voor publiek. De Grand Opening volgt later dit jaar waarbij ook Fashion Factory Outlet (5.000 m2) op de eerste verdieping opent.
“New Babylon Shops & Restaurants is geheel vernieuwd aan Den Haag teruggegeven. Een innovatieve en eigentijdse plek om te winkelen en ontspannen waar iedereen welkom is”, aldus Maingay. “New Babylon is vanaf nu de plek in Den Haag waar hét gebeurt en shoppen voor bezoekers een ware beleving wordt”.
Mix van bekende merken en lokale speciaalzaken
Op de begane grond van New Babylon is een mix te vinden van winkels voor mode, lichaamsverzorging en gezondheid, een supermarkt en services. Ook is er ruim plaats voor horeca, zoals DE Café, Greenbean, Sticky Rice, Oodlz, Frozz, Piazza Bar & Restaurant.
Winkels in New Babylon Shops & Restaurants zijn onder meer Jack & Jones, Vero Moda, Mango, Spar City Store, AKO, De Tuinen, Coolcat, ONLY, Fashion by GAUDI, Sendra Boots & More by GAUDI, Home & Gifts by GAUDI, De Buren, Castello, Mr.Smith, Delice en Sixt. Een aantal lokale namen vestigen zich in het nieuwe winkelcentrum waaronder het Brabants Lederwarenhuis, toptraiteur Dungelmann en conceptstore northbound. Dit benadrukt het Haagse karakter van New Babylon.
foto: Babette Marsé, shopmanager New Babylon, Bas Maingay, directielid New Babylon en Victoria Koblenko heffen het glas op het zojuist geopende New Babylon Shops & Restaurants.
Fotograaf: Bastiaan van Musscher
Beleving centraal
Shoppen in New Babylon is een ware beleving. Geregeld worden bezoekers van het nieuwe winkelcentrum verrast met bijzondere concepten: van 24/7 digitaal shoppen tot mobiel betalen en van click & collect tot geur- en geluidsbeleving. Er is een speciale New Babylon zomer- en wintergeur ontwikkeld, die door het winkelcentrum wordt verspreid. Ook is er een vast aantal conceptstores waarmee wordt ingespeeld op de verschillende seizoenen en doelgroepen. Op de vernieuwde (mobiele) website www.newbabylon.nl komen social media activiteiten, aanbiedingen, events en het totaalconcept van New Babylon bijeen. De Experience Store, een winkel waar consumenten innovaties kunnen zien en beleven, is hier ook een voorbeeld van.
“Wij willen onze klant écht een beleving meegeven. Iedereen die in New Babylon komt willen we inspireren en continue verrassen, mede door wisselend aanbod aan te bieden, aldus Babette Marsé, mall manager New Babylon, verantwoordelijk voor het vertalen van de wensen van de retailers die zich richten op de consument.
Bezoekers denken mee
Met het New Babylon amBassadors programma wordt de bezoeker gevraagd wat hij of zij graag ziet (terug)komen in New Babylon. Meer kunst, design of loungeruimtes? Of wellicht wil de amBassador een eigen conceptstore runnen in high fashion, cupcakes of gadgets? Ideeën kunnen in New Babylon bij een amBassadorsbooth of de Experience Store worden gedeeld. De beste ideeën worden wellicht gerealiseerd! New Babylon selecteert acht amBassadors die mogen genieten van bijzondere privileges. Zoals VIP-treatments op members-only koopavonden, field trips naar andere shopping malls en shoppingtegoed om in de New Babylon shops te besteden. De eerste prijs voor de amBassador met het beste idee is een geheel verzorgde shoppingtrip.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing