Wehkamp.nl verkoopt online assortiment van Sissy-Boy
- Food-en-retail
- 17 sep 2013 @ 16:57
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Introductie
- 17 sep 2013 @ 16:57
- Redactie Food en Retail
Wehkamp.nl breidt haar samenwerkingen met retailbrands verder uit. Vanaf vandaag worden ruim 300 artikelen uit de damesmode– en homelandcollectie van Sissy-Boy online aangeboden op wehkamp.nl. Dit aanbod wordt later deze maand uitgebreid naar zo’n 1000 artikelen. Sissy-Boy zet met de samenwerking haar online strategie kracht bij en maakt de collectie toegankelijk voor een groot en breed publiek. De samenwerking is exclusief in de zin dat Sissy-Boy, buiten haar eigen webshop, alleen via Wehkamp.nl verkoopt.
'Wij denken door de samenwerking met Sissy-Boy weer een prachtig merk te hebben toegevoegd aan ons assortiment, waardoor klanten graag een bezoek aan wehkamp.nl brengen. We streven ernaar om ons aanbod zodanig samen te stellen, dat iedere klant bij ons iets passends vindt. Het Sissy-Boy assortiment is fashionable, comfortabel en no-nonsense. Dit zorgt voor een verrassende mix van producten, passend bij het eigenzinnige karakter van wehkamp.nl. Daarnaast heeft Sissy-Boy een prachtige interieurcollectie, Sissy-Boy Homeland. De verrassende mix van producten maakt ons enorm trots deze partner te mogen presenteren aan onze klanten', aldus Edith Meijer, Director Buying & Sales bij wehkamp.nl.
Sissy-Boy’s online expansie
Sissy-Boy heeft winkels in vrijwel alle grote steden, diverse NS-stations en Eindhoven Airport. Sinds 2009 is Sissy-Boy ook online verkrijgbaar, tot vandaag uitsluitend via de eigen webshop.
'De damescollectie van Sissy-Boy heeft een enorme upgrade ondergaan. De samenwerking met wehkamp.nl biedt ons de mogelijkheid onze collecties online bij een breder publiek onder de aandacht te brengen. Er wordt gewerkt met thematische collecties die op een hoog aspiratieniveau liggen. De designs zijn rijk aan details en maken het merk daarmee aantrekkelijk voor ieder type vrouw; jong en oud. Onze exclusieve keuze voor wehkamp.nl als online partner is gemaakt vanwege het feit dat zij een prachtig merkenpakket aanbieden. Wij zijn enorm trots op onze vernieuwde collecties en denken met wehkamp.nl een mooie match te hebben gevonden. We zullen een nauwkeurig samengestelde mix van onze producten bij wehkamp.nl aanbieden, bestaande uit mode, verzorging & interieurinrichting (SB Homeland). We kijken uit naar de reactie van de klant.', aldus Victor van Nieuwenhuizen, Managing Director bij Sissy-Boy.
Sissy-Boy bestaat sinds 1982 en is een fashion- en lifestyle-retailketen met inmiddels 33 winkels in de Benelux.
Wehkamp.nl verwacht in de komende maanden nog meer strategische samenwerkingen met brands te kunnen melden. Dat bevestigde althans woordvoerder Dirk van den Boogaart desgevraagd.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing