A.S. Watson blijft bij Initiative
- Food-en-retail
- 21 okt 2013 @ 12:32
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MediabureauMarketing
- 21 okt 2013 @ 12:32
- Redactie Food en Retail
Na een mediapitch heeft A.S. Watson besloten te blijven werken met mediabureau Initiative Nederland. Het bureau blijft in Nederland werken voor de merken Kruidvat, Trekpleister en Ici Paris XL. In België wordt de relatie met Kruidvat gecontinueerd en zal vanaf januari de samenwerking starten met Ici Paris XL.
Petra de Vreede, marketing manager A.S. Watson Health & Beauty Benelux: 'Initiative heeft in het afgelopen jaar met zijn strategische aanpak, goede pricing en inkoopvolume een belangrijke bijdrage geleverd aan ons marketingbeleid. Iedere dag weer willen wij consumenten blijven verrassen met veel voordeel en bijzondere acties. Een goede media-inzet is hierbij van groot belang.'
Léonie Koning, Managing Director Initiative: 'We zijn erg trots om voor deze sterke retail-merken te mogen blijven werken en blij dat we ons partnership kunnen voortzetten. Zo kunnen we samen met het A.S. Watson Benelux-team de ambitieuze groeidoelstellingen in de komende jaren verder gaan realiseren.'
Kruidvat maakt in de Benelux samen met Trekpleister en Prijsmepper deel uit van A.S. Watson Health en Beauty Benelux. De A.S. Watson Group (ASW) behoort tot de multinationale onderneming Hutchison Whampoa uit Hongkong. Met meer dan 10.000 winkels in 33 landen is ASW ‘s-werelds grootste health & beauty retailer.
Initiative is onderdeel van IPG Mediabrands Netherlands, de media holding company voor de mediabureaus Initiative, UM en BPN en de digitale bureaus Reprise, Cadreon en Spring Creek.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing