Bacardi en Het PR Bureau intensiveren samenwerking
- Food-en-retail
- 31 okt 2013 @ 12:04
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - PRMarketing
- 31 okt 2013 @ 12:04
- Redactie Food en Retail
Het PR Bureau breidt zijn activiteiten voor Bacardi Nederland uit. Het Amsterdamse bureau is sinds 2007 werkzaam voor Bacardi en vanaf 2009 voor Offley Port. Sinds kort is Het PR Bureau ook verantwoordelijk voor de PR-activiteiten van Martini, Grey Goose en Bombay Sapphire.
Het PR Bureau was onder meer betrokken bij de 150 feestjes die Bacardi organiseerde ter ere van haar 150e verjaardag, de "The Serve You Deserve"-campagne rondom de populaire mixdrank Bacardi & Cola, de introductie van Bacardi Pineapple Fusion en de influencer events die plaatsvonden in het Bacardihuis 60/62. Bacardi heeft Het PR Bureau ook in de arm genomen voor de PR-activiteiten van Martini, Grey Goose en Bombay Sapphire.
Bacardi Nederland is de grootste importeur en distributeur van premium alcoholhoudende dranken in Nederland en een volle dochter van multinational Bacardi Ltd. Bekende merken zijn Bacardi (rum), Martini (vermouth), Grey Goose en Eristoff (wodka), Bombay Sapphire (gin) en William Lawson's Whisky. Bacardi Nederland opereert vanuit haar kantoor in Gouda.
Het in 2005 opgerichte PR Bureau staat onder leiding van Marnix Geus, Jacqueline Bosselaar en Frits Hendrikx. Specialisaties zijn marketing-, corporate en crisis-PR. Het bureau houdt zich bezig met onder meer positionering, communicatiestrategie, merkstrategie, creatie, copy, productintroducties, online PR, woordvoering en crisiscommunicatie. In 2008 startten de oprichters een tweede bureau, PR-stunt. Daarnaast hebben zij in 2012 ViaHenri opgericht: een stichting voor en door influencers waar vanuit Het PR Bureau onder meer events organiseert en een blog onderhoudt.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing