Bacardi en Het PR Bureau intensiveren samenwerking

Bacardi en Het PR Bureau intensiveren samenwerking
  • Food-en-retail
  • 31 okt 2013 @ 12:04
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRMarketing

Het PR Bureau breidt zijn activiteiten voor Bacardi Nederland uit. Het Amsterdamse bureau is sinds 2007 werkzaam voor Bacardi en vanaf 2009 voor Offley Port. Sinds kort is Het PR Bureau ook verantwoordelijk voor de PR-activiteiten van Martini, Grey Goose en Bombay Sapphire.

Het PR Bureau was onder meer betrokken bij de 150 feestjes die Bacardi organiseerde ter ere van haar 150e verjaardag, de "The Serve You Deserve"-campagne rondom de populaire mixdrank Bacardi & Cola, de introductie van Bacardi Pineapple Fusion en de influencer events die plaatsvonden in het Bacardihuis 60/62. Bacardi heeft Het PR Bureau ook in de arm genomen voor de PR-activiteiten van Martini, Grey Goose en Bombay Sapphire.

Bacardi Nederland is de grootste importeur en distributeur van premium alcoholhoudende dranken in Nederland en een volle dochter van multinational Bacardi Ltd. Bekende merken zijn Bacardi (rum), Martini (vermouth), Grey Goose en Eristoff (wodka), Bombay Sapphire (gin) en William Lawson's Whisky. Bacardi Nederland opereert vanuit haar kantoor in Gouda. 

Het in 2005 opgerichte PR Bureau staat onder leiding van Marnix Geus, Jacqueline Bosselaar en Frits Hendrikx. Specialisaties zijn marketing-, corporate en crisis-PR. Het bureau houdt zich bezig met onder meer positionering, communicatiestrategie, merkstrategie, creatie, copy, productintroducties, online PR, woordvoering en crisiscommunicatie. In 2008 startten de oprichters een tweede bureau, PR-stunt. Daarnaast hebben zij in 2012 ViaHenri opgericht: een stichting voor en door influencers waar vanuit Het PR Bureau onder meer events organiseert en een blog onderhoudt.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken