Bol.com verwacht stormloop met 'opgepotte' Air Miles
- Food-en-retail
- 21 okt 2013 @ 08:38
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingE-marketing
- 21 okt 2013 @ 08:38
- Redactie Food en Retail
Bol.com verwacht dat vele tienduizenden Air Miles-spaarders de komende weken voor drukte gaan zorgen in de winkel. Vanaf vandaag kunnen klanten niet meer alleen met euro’s en cadeaubonnen afrekenen, maar ook artikelen bestellen door hun Air Miles in te wisselen.
Volgens Bol.com zullen veel spaarders de werkelijke waarde van hun veelal ‘lang opgepotte Air Miles’ ontdekken en op grote schaal inwisselen bij het kopen van feestdagencadeaus, zoals speelgoed en e-readers.
Klanten van Bol.com kunnen zelf beslissen of zij op hun volledige bestelling Air Miles inwisselen of een zelf te bepalen gedeelte in euro’s betalen. Het inwisselen van Air Miles is ook mogelijk in combinatie met kortingen.
Michel Schaeffer, marketingdirecteur bij Bol.com: 'Nederland telt zes miljoen Air Miles-spaarders. Veel van hen weten amper dat zij gemiddeld enkele tientallen euro’s aan spaartegoed hebben. Dat je dit tegoed nu ook bij ons kunt inwisselen op miljoenen artikelen zonder een euro bij te hoeven betalen, zal aanvoelen als het vinden van een vergeten zegelboekje in je keukenla, maar dan anno 2013.'
Spaarders die hun Air Miles willen inwisselen bij Bol.com, kunnen deze nieuwe optie aanvinken in het betaalproces. Zij kunnen daar ook eenvoudig hun saldo checken. Even voor de snelle rekenaars: de nieuwe cd van Ilse DeLange kost zo'n 3.600 Air Miles, de complete Borgen-serie circa 15.000 Air Miles. Het is maar dat u het weet.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing