Commercial: IKEA claimt papadag
- Food-en-retail
- 14 okt 2013 @ 10:57
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingConsumenten
- 14 okt 2013 @ 10:57
- Redactie Food en Retail
IKEA start vandaag met een nieuwe tv-commercial waarin - heel modern - papadag wordt geclaimd. Sterker nog: 'Maak van papadag buurtpapadag!'
De tv-spot is geproduceerd door Lemz en maakt onderdeel uit van een grotere nieuwe campagne. Uitgangspunt is dat de maatschappelijke uitdaging van deze tijd vragen om creatieve oplossingen, ook in je huisinrichting.
Carolien de Wit, External Communication Manager van IKEA Nederland: ‘Als woonwarenhuis staan we middenin de samenleving en weten we wat er speelt. Met de campagne proberen we mensen te laten zien dat ook in deze tijd de mogelijkheden eindeloos zijn.’
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze focus ligt voornamelijk op...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing