Jumbo sponsort veiling Free A Girl
- Food-en-retail
- 24 okt 2013 @ 11:56
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Acties
- 24 okt 2013 @ 11:56
- Redactie Food en Retail
Jumbo Supermarkten werkt op zondag 3 november mee aan een veiling waarvan de opbrengst volledig ten goede komt aan Free a Girl, een organisatie die zich overal ter wereld inzet voor de bestrijding van kindermisbruik, in het bijzonder van meisjes.
Restaurant The Red Sun in Blaricum is het decor van deze veiling waar bezoekers kunnen bieden op bijzondere items. Jumbo stelt hiervoor een aantal bijzondere en exclusieve wijnen beschikbaar.
‘Free a Girl’ is een stichting die seksueel misbruik van kinderen en jongeren in alle delen van de wereld wil tegengaan. Zij richt zich hierbij met name op de opvang en rehabilitatie van minderjarige meisjes die tot prostitutie worden gedwonen. De stichting geeft financiële ondersteuning aan lokale organisaties in binnen- en buitenland die ter plaatse kindermisbruik bestrijden.
De medewerking aan de veiling is een initiatief van Paul Papo, directeur van de Maripaan Groep, een franchise-organisatie van Jumbo Supermarkten: 'Al jaren zetten wij ons in voor goede doelen, waarbij wij graag onze klanten en medewerkers betrekken. Voor de veiling van ‘Free a Girl’ heb ik een beroep gedaan op mijn collega’s en het is natuurlijk fantastisch dat het wijnteam van Jumbo heeft besloten om dit initatief kracht bij te zetten door diverse exclusieve wijnen beschikbaar te stellen.'
Patrick Luhrman van Jumbo: 'We hebben niet lang geaarzeld om mee te werken aan de veiling. Jumbo is een organisatie die middenin de samenleving staat en we vinden het belangrijk om een bijdrage te leveren aan de doelstellingen waarvoor ‘Free a Girl’ zich inzet. We hopen uiteraard op een hoge opbrengst.'
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing