LogiVert komt met eigen online betaaloplossing voor e-commerce
- Food-en-retail
- 2 okt 2013 @ 08:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieWinkelen
- 2 okt 2013 @ 08:00
- Redactie Food en Retail
LogiVert biedt als eerste Nederlandse e-commerce platform een eigen en volledig geïntegreerde betaaloplossing aan. Hiermee wordt voldaan aan een groeiende behoefte bij consumenten en webwinkeliers om uitgebreide, veilige en vertrouwde online betaalmogelijkheden te gebruiken.
LogiVert Payments wordt aangeboden in samenwerking met Qantani. De oplossing biedt zowel iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, PayPal, Sofort banking, Bitcoin als achteraf betalen aan. De integratie met het platform zorgt voor een goede overgang van het orderproces naar de betaalmogelijkheden. Dit vermindert het afhaakmoment bij consumenten, wat voor een hogere conversie voor de webwinkelier en een positieve beleving bij de consument zorgt.
De aanvullende diensten van LogiVert sluiten goed aan bij de ontwikkelingen in de online markt. Antonio Jobse: 'Wij zien steeds meer online ondernemers die opzoek zijn naar een compleet aanbod van ondersteunende e-commercediensten, en een e-commerce partner die meegroeit met de behoefte van hun onderneming.'
LogiVert verwacht dat de e-commerce markt in Nederland maar zeker in Europa de komende jaren zal blijven groeien, waardoor het aanbieden van meerdere ondersteunende diensten zoals hun betaaloplossing alleen maar belangrijker wordt.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing