Robijn doet de was bij... Bram Moszkowicz

Robijn doet de was bij... Bram Moszkowicz
  • Food-en-retail
  • 4 okt 2013 @ 10:45
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met grote blijdschap hebben wij hier bij MarketingTribune kennis genomen van het nieuws dat Bram Moszkowicz vanaf volgende week te zien zal zijn in de Robijn doet de was bij… campagne. Niet speciaal omdat we fan zouden zijn van Bram Moszkowicz maar louter het vooruitzicht dat we zijn verlost van Jörgen - tante doet jouw wassie wel weer - Raymann, een apert dieptepunt in de vaderlandse reclamegeschiedenis, doet hier ter redactie even de zon doorbreken.

Dit is zoals het nieuws vanmorgen tot ons kwam: Bram Moszkowicz speelt de hoofdrol in de nieuwe ‘Robijn doet de was bij…’-commercial. Als er iemand bekend staat om zijn verzorgde uiterlijk en onberispelijke kleding, dan is het Bram. Vlekken zijn voor hem uit den boze en wit moet ook echt wit blijven. Juist daarom viel de keuze op Bram voor de introductie van Robijn Krachtig Schoon, een wasmiddel met vlekverwijderaar voor hardnekkige vlekken. De nieuwe commercial met Moszkowicz is vanaf aanstaande maandag te zien op de televisie.

Martijn Slebus, Brand Manager Robijn: 'Bram Moszkowicz gaat altijd onberispelijk gekleed en besteedt erg veel zorg aan zijn kleding. Hij draagt regelmatig witte overhemden en weet als geen ander dat wit ook wit moet blijven. Het was voor Robijn dus een logische keuze om Bram te vragen mee te werken aan de commercial voor de introductie van Robijn Krachtig Schoon, een wasmiddel en vlekverwijderaar in één.'

Witte was

In de commercial komen we binnen bij Bram. We krijgen een kijkje in zijn statige huis, en gaan naar zijn kantoor. Met een knipoog zegt hij dat hij natuurlijk geen smetteloze reputatie heeft. Vervolgens zien we hem in een chique restaurant dineren met een dame en morst hij op zijn overhemd. Terwijl hij zich beklaagt over het feit dat hij nu zelf de was moet doen, zien we hoe Bram aan de slag gaat in zijn wasruimte. Hij brengt Robijn Krachtig Schoon aan op de vlek en doet het overhemd in de wasmachine. “Precies wat ik nodig heb om het besmette blazoen weer schoon te krijgen”, zegt hij.

Robijn doet de was bij…

In de commercialserie Robijn doet de was bij… is Bram Moszkowicz voorgegaan door andere bekende Nederlanders zoals Jörgen Raymann, Herman den Blijker, Jules Deelder, Wendy van Dijk, Ilse de Lange, Sonja Bakker, Gordon, Hans Klok en Yvon Jaspers. Het idee voor de reclame - in 2011 beloond met een Gouden Effie - is bedacht door reclamebureau JWT en geproduceerd door Outcast Pictures.

Krachtig schoon

Robijn Krachtig Schoon is speciaal ontwikkeld om hardnekkige vlekken te lijf te gaan. Het is een 2-in-1 oplossing, een wasmiddel en vlekverwijderaar in een. Hierdoor verwijdert het hardnekkige vlekken zonder dat een aparte vlekverwijderaar toegevoegd hoeft te worden. Robijn Krachtig Schoon is verkrijgbaar in vloeibaar Color, voor de gekleurde was en vloeibaar Stralend Wit voor de witte was. Robijn Krachtig Schoon is in de meeste supermarkten verkrijgbaar en heeft een consumentenadviesprijs van € 6,99 (voor 16 wasbeurten).

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken