Schoenenreus op de schop
- Food-en-retail
- 18 okt 2013 @ 11:09
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MultichannelWinkelen
- 18 okt 2013 @ 11:09
- Redactie Food en Retail
Retailketen Schoenenreus heeft de eigen formule flink opgeschud. Door het vernieuwen van de filialen, het moderniseren van het assortiment en het uitbreiden van het omnichannel-karakter denkt Schoenenreus 'klaar te zijn voor de toekomst'.
Twee weken lang gaat Schoenenreus met diverse acties de vernieuwing vieren die de afgelopen maanden is doorgevoerd. 'Nooit eerder was de detailhandel zo onderhevig aan verandering als nu', laat het bedrijf weten. 'Om hierop in te spelen zijn alle 141 winkels in Nederland en België in enkele maanden tijd verbouwd naar een eigentijds en fris concept met meer winkelgemak.'
Het assortiment schoenen, accessoires en A-merk sport is modieus en actueel. Wat blijft is de vertrouwde lage prijs. Door de recente toevoeging van een budgetlijn naast de vernieuwde eigen merken wil Schoenenreus 'een echte value retailer' zijn.
Het omnichannel-karakter van Schoenenreus is de afgelopen periode sterk verbeterd. Door aanpassingen in de vormgeving en functionaliteiten is de webshop moderner en gebruiksvriendelijker. Inspelend op de sterke groei in de online business en de toename in gebruik van mobiele apparaten voor het bezoeken van de site, heeft Schoenenreus een mobiele site gelanceerd.
De komende periode komt de consument Schoenenreus overal tegen vanwege de inzet van diverse media. Een speciale actiefolder, advertenties, abri’s en ook vele online communicatie op onder andere Marktplaats.nl moet ervoor zorgen dat Schoenenreus 'bij iedereen weer in de kijker is'.
Aanstaande zaterdag biedt Schoenenreus vanwege de vernieuwing in alle filialen en online nog eens extra 20% korting op de collectie, uitgezonderd de actieartikelen.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
- [marketeer 199] Thijs Ekelschot -... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing