Sparen voor gratis boodschappen bij PLUS

Sparen voor gratis boodschappen bij PLUS
  • Food-en-retail
  • 10 okt 2013 @ 15:03
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Acties

Op maandag 21 oktober start PLUS een nieuwe spaarcampagne voor een gratis boodschappenpakket. De komende maanden kunnen consumenten bij PLUS sparen voor een pakket met een winkelwaarde van 50 euro. Met deze actie zegt PLUS te laten zien naar haar klanten te luisteren. Uit onderzoek onder klanten blijkt dat sparen voor gratis boodschappen geliefd is.

Als vervolg op soortgelijke acties van de afgelopen jaren biedt PLUS haar klanten ook dit jaar de mogelijkheid om te sparen voor gratis boodschappen. Met meer producten, een hogere waarde en een langere spaarperiode ten opzichte van vorig jaar. PLUS: 'Een mooi voordeel in deze economische tijden waarin velen het met iets minder moeten doen en met de dure feestmaand in het vooruitzicht ook een welkom cadeau.'

De actie gaat op maandag 21 oktober van start en loopt tot en met zaterdag 25 januari 2014. Klanten ontvangen bij elke 10 euro besteding en acht speciale actieproducten een spaarzegel. Een volle spaarkaart wisselen consumenten direct aan de kassa in voor een gratis boodschappenpakket ter waarde van 50 euro. In het pakket zitten ruim 20 producten van verschillende A-merken en het PLUS Huismerk. Volle spaarkaarten kunnen tot en met zaterdag 8 februari 2014 worden ingeleverd.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken