Effie-winnaar Telfort hint op Sint
- Food-en-retail
- 25 nov 2013 @ 08:45
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - PrijsMarketing
- 25 nov 2013 @ 08:45
- Redactie Food en Retail
Gouden Effie-winnaar 2013 Telfort heeft een leuke nieuwe campagne gemaakt, waarmee het telefoniemerk inhaakt op Sinterklaas. Bij meer smartphones in de schoen is immers de retailer en ook Telfort zelf gebaat. Het idee komt voort uit de merkgedachte van Telfort dat een rijk leven niet duurt hoeft te zijn.
'Vanuit die merkgedachte hebben wij een leuk alternatief bedacht voor de dure hulpsinten die sommige gezinnen inhuren om hun pakjesavond specialer te maken', vertelt vertellen Nik Sluijs en Nanette Visser van uitvoerend bureau N=5. Zij werden vorig jaar nog genomineerd als jong toptalent voor MarketingTribunes Gouden Zaag (klik hier voor de Zagers van 2013). Verder over Telforts concept "Telefoontje van Sint", vertelt hij: 'Nu kun je pakjesavond nóg leuker maken met een persoonlijk Telefoontje van Sint. Zo haal je Sinterklaas in huis, maar dan supervoordelig!
Crossmediaal doorgetrokken
De retailcampagne wordt over meerdere kanalen uitgerold, zoals via een teaservideo (zie onderop), deze Facebook posts en deze eigen website voor... een telefoontje van Sint. (PvWK)
credits
Merk: Telfort
Medium: Online
Branche: Dienstverlening
Start campagne: 20-11-2013
Bureau: N=5
Productie: Comrad
Postproductie: The Ambassadors
Account: Ralph Balk
Creatie: Nik Sluijs , Nanette Visser, Lukas van de Ven
Design: Marcel Berghuis
Editor: Xander Nijsten
Productie: Guy van der Hoop, Monique Neuteboom , Michiel de Vos
Programmer: Wouter de Geringel, Steve Stomp
Regie: Jelmar Hufen
Strategie: Mijntje Cuypers, Silvia van Hooft
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing