NLstreets start verkiezing beste winkelstraat

NLstreets start verkiezing beste winkelstraat
  • Food-en-retail
  • 5 nov 2013 @ 00:08
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Winkelen

De verkiezing van de belangrijkste winkel- en winkelstraatprijs van Nederland gaat weer van start. Op NLstreets kan iedereen stemmen op zijn favoriete winkel en winkelstraat van 2013. De stembussen zijn geopend tot eind januari 2014. Op 31 januari worden de winnaars bekendgemaakt.

'De NLstreets Awards zijn dé prijs van het winkelend publiek', aldus uitgeefster Eva Ruijter. 'De leukste winkel en winkelstraat van Nederland worden niet bepaald door een jury maar door de shopper zelf.' 

Tot 2 januari 2014 kan er op alle genomineerde winkels en winkelstraten gestemd worden. Die dag wordt de shortlist van tien genomineerden op NLstreets.nl bekendgemaakt. Vervolgens kan in de maand januari op deze tien genomineerden nogmaals een stem worden uitgebracht.

Ruijter: 'Terwijl mensen steeds meer hunkeren naar authenticiteit gaan de Nederlandse winkelstraten meer en meer op elkaar lijken. Volg de winkelroute in een willekeurige stad en je vindt overal dezelfde ketens met dezelfde formules. Niet echt een inspirerende ervaring! NLstreets organiseert deze verkiezing elk jaar om aandacht te vragen voor de positie van zelfstandige ondernemers en de oprukkende aanwezigheid van grootwinkelbedrijven.'

Op 31 januari 2014 worden de winnaars van de NLstreets Awards 2013 bekendgemaakt. 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken