Jumbo start januari met h-a-h folder
- Food-en-retail
- 10 dec 2013 @ 12:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ActiesMultichannel
- 10 dec 2013 @ 12:00
- Redactie Food en Retail
Jumbo komt vanaf januari 2014 met een maandfolder. De keten gaat die in alle marktgebieden van de 375 Jumbo-winkels verspreiden. Nog niet eerder hanteerde Jumbo een grootschalig huis-aan-huis medium, zoals de concullega's al enige tijd wel met succes. Daar komt nu verandering in.
Jumbo Supermarkten is deze herfst een nieuwe reclamecampagne gestart waarin de retailer een nieuwe familie aan Nederland presenteert. Hiermee gaat de bekende Hallo Jumbo campagne van het snelgroeiende supermarktbedrijf een nieuwe fase in. Waar in het verleden met name de komst van de vele nieuwe Jumbo’s centraal stond, gaat Jumbo nu de kracht van de unieke formule extra benadrukken. Bureau Alfred bedacht de nieuwe campagne, het Jumbo-account zat hiervoor bij bureau FHV BBDO.
Groei
Frits van Eerd, CEO van Jumbo Supermarkten: 'De afgelopen jaren was Jumbo’s focus vooral gericht op het veroveren van Nederland. Dat heeft geleid tot een spectaculaire groei van ons merk. Daarom is nu het moment gekomen ons meer te gaan richten op het benadrukken van onze unieke formule van de beste service, het grootste assortiment en de allerlaagste prijs. Want dat is uiteindelijk het bijzondere dat Jumbo de Nederlandse consument te bieden heeft. In onze nieuwe campagne vragen we daar op geheel eigen wijze aandacht voor.'
Zeven Zekerheden
De nieuwe maandfolder is een volgende stap in de campagne. Jumbo hanteert wel al digitale folders en natuurlijk het 'inspiratiemagazine' Hallo Jumbo, dat om de twee maanden verschijnt en waarvoor momenteel een nieuwe hoofdredacteur wordt gezocht. Ook de 'Zeven Zekerheden' (foto boven) zijn al beschikbaar in foldervorm.(PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing