Marqt opent in Amsterdam-Zuid
- Food-en-retail
- 3 dec 2013 @ 15:20
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodWinkelen
- 3 dec 2013 @ 15:20
- Redactie Food en Retail
Op de hoek van één van de grootste pleinen van Amsterdam opent Marqt haar kleinste winkel. De 'duurzame winkel voor écht eten' viert dit op woensdag 4 december met een grote proeverij voor alle buurtbewoners, meldt de duurzame retail-formule.
De nieuwste Marqt winkel aan het Olympiaplein 160 biedt de buurt 7 dagen per week van 9 uur ’s ochtends tot 9 uur ’s avonds een compleet assortiment dagelijkse boodschappen. Het accent ligt op vers: vis rechtstreeks van de afslag, brood uit eigen winkelbakkerij, groente en fruit van lokale telers, verse baby- en peutervoeding, vlees van Nederlandse veehouders, vers bereide kant-en-klaar maaltijden en heerlijke boerenkazen. Daarnaast is er een ruim aanbod van duurzame kruidenierswaren en een uitgebreid wijnassortiment.
Duurzame groei is nodig
Marqt heeft meer winkels nodig om al haar producenten een duurzaam verkoop platform te kunnen bieden. Deze producenten steken dagelijks hun nek uit om een goed en duurzaam product te maken. Bovendien neemt de vraag naar deze producten toe, met het gemak van verkrijgbaarheid op één plek. Marqt-oprichter Meike Beeren: “Als echte marktplaats maakt Marqt de keten transparant. We brengen klant en producent bij elkaar. Zo heeft de klant altijd zicht op bijvoorbeeld herkomst en productiewijze”.
Proeverij voor de buurt
Op woensdag 4 december tussen 16.00 en 20.30 uur nodigt Marqt alle buurtbewoners van harte uit om de boeren, veehouders, telers en vissers van Marqt persoonlijk te ontmoeten en hun producten te proeven.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
- Plus start training Veilig op de weg 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing