Rijksmuseum-shop pakt uit met SantaKlaas
- Food-en-retail
- 2 dec 2013 @ 12:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WebWinkelen
- 2 dec 2013 @ 12:00
- Redactie Food en Retail
Het Rijksmuseum heeft ook een bijzonder fijne winkel, zowel on- als off-line. Daarom maakte bureau SkipIntro speciaal voor de decembermaand een filmpje. 'Het was bedoeld voor internet, maar wordt zo leuk gevonden dat het nu ook op tv komt', aldus creative director Hans van Dijk. Bekijk het filmpje hier.
'Wij kregen een bijzonder leuke opdracht van het Rijksmuseum: breng vanwege de feestdagen onze shop eens onder de aandacht, want daar hebben we allerlei leuke cadeaus. Daar hebben we ons aardig uit gered, al zeggen we het zelf . Vele mensen verdienen vele pluimen voor deze productie', meldt creatieve routinier Van Dijk, die al eerder met SkipIntro opzien baarde met prijswinnend digitaal werk en andere filmpjes voor het Rijks. Oordeel zelf hieronder op of het nieuwe filmpje met een hoofdrol voor een internationale 'SantaKlaas' en een lokale bekende gemijterde ook een prijs verdient. (PvWK)
Credits:
Opdrachtgever: Mark Colly, Taletta van Berckel en Marjolijn Meynen (Rijksmuseum)
Concept: Hans van Dijk en Freek Hakvoort (Skipintro)
Productie: Danielle van Berkel en Thomas Rohde
Regie: Harro van Schoonhoven (VanderFilm)
Camera: Tom Driessen
Licht: Jelle Mulder
Make-up: Anne Rijke
Montage: Petra Maintz
Muziek: Robert Vermeulen
Geluid: Wim Vonk
Acteurs: Jurriaan Rohde, Gerard Borkus
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing