Heineken en DJ Armin van Buuren starten voorlichtingscampagne

Heineken en DJ Armin van Buuren starten voorlichtingscampagne
  • Food-en-retail
  • 6 jan 2014 @ 09:56
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingConsumentenCampagnes

Heineken en DJ Armin van Buuren bundelen hun krachten in ‘Dance More, Drink Slow’, het nieuwste hoofdstuk in de Enjoy Heineken Responsibly campagne. Met deze campagne laat Heineken op haar eigen manier zien dat wanneer je op een normale manier met alcohol omgaat je meer kan genieten van het moment.

“Heineken neemt al jaren een duidelijke positie in als het gaat om verantwoord alcoholgebruik”, zegt Philip de Ridder, algemeen directeur Heineken Nederland. “Dat doen wij onder meer met Enjoy Heineken Responsibly uitingen, maar ook met dagbladadvertenties en verschillende partnerships. In 2006 lanceerden wij Enjoy Heineken Responsibly en vandaag voegen wij daar weer een nieuw hoofdstuk aan toe. Met ‘Dance More, Drink Slow’ willen wij laten zien dat je de hele nacht door kunt feesten en dansen wanneer je op een normale manier met alcohol omgaat.”

‘Dance More, Drink Slow’
De wereldberoemde Nederlandse DJ Armin van Buuren schreef de track ‘Save My Night voor de ‘Dance More, Drink Slow’ campagne. Armin is ambassadeur en hoofdrolspeler in de campagnevideo The Experiment die het belang van verantwoord alcoholgebruik op een inspirerende manier in beeld brengt. Met behulp van Armin van Buuren wil Heineken laten zien dat gematigd drinken de juiste keuze is, aldus de brouwerij. De ‘Dance More, Drink Slow’ campagne zal komend jaar wereldwijd in alle landen waar Heineken wordt geschonken, worden getoond.



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken