Heineken en DJ Armin van Buuren starten voorlichtingscampagne
- Food-en-retail
- 6 jan 2014 @ 09:56
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingConsumentenCampagnes
- 6 jan 2014 @ 09:56
- Redactie Food en Retail
Heineken en DJ Armin van Buuren bundelen hun krachten in ‘Dance More, Drink Slow’, het nieuwste hoofdstuk in de Enjoy Heineken Responsibly campagne. Met deze campagne laat Heineken op haar eigen manier zien dat wanneer je op een normale manier met alcohol omgaat je meer kan genieten van het moment.
“Heineken neemt al jaren een duidelijke positie in als het gaat om verantwoord alcoholgebruik”, zegt Philip de Ridder, algemeen directeur Heineken Nederland. “Dat doen wij onder meer met Enjoy Heineken Responsibly uitingen, maar ook met dagbladadvertenties en verschillende partnerships. In 2006 lanceerden wij Enjoy Heineken Responsibly en vandaag voegen wij daar weer een nieuw hoofdstuk aan toe. Met ‘Dance More, Drink Slow’ willen wij laten zien dat je de hele nacht door kunt feesten en dansen wanneer je op een normale manier met alcohol omgaat.”
‘Dance More, Drink Slow’
De wereldberoemde Nederlandse DJ Armin van Buuren schreef de track ‘Save My Night’ voor de ‘Dance More, Drink Slow’ campagne. Armin is ambassadeur en hoofdrolspeler in de campagnevideo The Experiment die het belang van verantwoord alcoholgebruik op een inspirerende manier in beeld brengt. Met behulp van Armin van Buuren wil Heineken laten zien dat gematigd drinken de juiste keuze is, aldus de brouwerij. De ‘Dance More, Drink Slow’ campagne zal komend jaar wereldwijd in alle landen waar Heineken wordt geschonken, worden getoond.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- alcohol
- house
- Heineken
- Philip de Ridder
- Armin van Buuren
- Dance More Drink Slow
- DJ
- EDM
- voorlichtingscampagne
- MVO
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing