Pascal Gilet leidt Heineken Nederland

Pascal Gilet leidt Heineken Nederland
  • Food-en-retail
  • 22 jan 2014 @ 12:11
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMerken

Pascal Gilet, vorig jaar nog managing director van Alken-Maes, de op een na grootste speler op de Belgische biermarkt, wordt directeur van Heineken Nederland. De Fransman Gilet zal Philip de Ridder opvolgen, die zijn loopbaan bij Heineken na 30 jaar op eigen verzoek zal beëindigen.

De Ridder gaat ondermeer de geschiedenis in als de man die in de clinch lag met de dubieuze horeca-tycoon Sjoerd Kooistra. De Ridder heeft in totaal 30 jaar bij Heineken gewerkt. Voordat hij algemeen directeur werd van Heineken Nederland, was hij directeur bij frisdrankendochter Vrumona. Ook was hij enige tijd verantwoordelijk voor de export van het Heineken-merk in Azië. Gilet (foto) is op dit moment managing director van Heineken West-Europa. Per april 2014 leidt hij Heineken Nederland. (PvWK)

 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken