Bakker Bart verrast love koppels op de Dam met ontbijt op bed

Bakker Bart verrast love koppels op de Dam met ontbijt op bed
  • Food-en-retail
  • 15 feb 2014 @ 09:43
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieFood

Op Valentijnsdag, maakte een reusachtig bed vol met (verliefde) stelletjes een rondrit door de binnenstad van Amsterdam. In het bed, compleet opgemaakt met XXL dekbedden en kussens, konden alle love koppels van Amsterdam tijdens de rit liefdevol met elkaar ontbijten. De rondrit begon in alle vroegte op de Dam. Het Valentijnsbed is een initiatief van Bakker Bart. De bakkerij had speciaal voor het Valentijnsbed een Valentijnsontbijt samengesteld. Doel: rumour around the brand.

Romantisch dineren op Valentijnsdag deden we altijd al. Maar waarom zou je de dag ook niet meteen romantisch beginnen met een Valentijnsontbijt, dacht Bakker Bart? Op zijn Facebookpagina vroeg 'Bart' zijn fans of zij zo'n liefdevolle start van de dag ook zien zitten. Wie maakt het, wie krijgt het? Fans reageerden massaal. Gelukkigen mochten in de speciaal geprepareerde vrachtwagen. 'Wat bleek? We willen graag verrast worden. En het liefst met een ontbijtje op bed. Dat kregen ze vandaag. Op het bed in Amsterdam', meldt Inge Gillissen namens het merk. Zie hier het resultaat op de Dam. (PvWK)

 

 

 

 

 

Over Bakker Bart
Bakker Bart is een franchiseformule met 190 bakkerswinkels in Nederland. In 1977 werd de eerste Bakker Bart geopend in Nijmegen en sindsdien is de formule uitgegroeid tot de grootste bakkersketen van Nederland. Alle Bakker Bart winkels werken met vers deeg en bakken dagelijks verse producten. 'En dat proef je!', zegt men zelf. 'Bij Bakker Bart kun je terecht voor broodproducten die je thuis kunt nuttigen maar ook voor een lekker ontbijt, een heerlijke lunch, een lekkere vlaai of een verse, warme snack.' Voor meer info www.bakkerbart.nl 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken