Bakker Bart verrast love koppels op de Dam met ontbijt op bed
- Food-en-retail
- 15 feb 2014 @ 09:43
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ActivatieFood
- 15 feb 2014 @ 09:43
- Redactie Food en Retail
Op Valentijnsdag, maakte een reusachtig bed vol met (verliefde) stelletjes een rondrit door de binnenstad van Amsterdam. In het bed, compleet opgemaakt met XXL dekbedden en kussens, konden alle love koppels van Amsterdam tijdens de rit liefdevol met elkaar ontbijten. De rondrit begon in alle vroegte op de Dam. Het Valentijnsbed is een initiatief van Bakker Bart. De bakkerij had speciaal voor het Valentijnsbed een Valentijnsontbijt samengesteld. Doel: rumour around the brand.
Romantisch dineren op Valentijnsdag deden we altijd al. Maar waarom zou je de dag ook niet meteen romantisch beginnen met een Valentijnsontbijt, dacht Bakker Bart? Op zijn Facebookpagina vroeg 'Bart' zijn fans of zij zo'n liefdevolle start van de dag ook zien zitten. Wie maakt het, wie krijgt het? Fans reageerden massaal. Gelukkigen mochten in de speciaal geprepareerde vrachtwagen. 'Wat bleek? We willen graag verrast worden. En het liefst met een ontbijtje op bed. Dat kregen ze vandaag. Op het bed in Amsterdam', meldt Inge Gillissen namens het merk. Zie hier het resultaat op de Dam. (PvWK)
Over Bakker Bart
Bakker Bart is een franchiseformule met 190 bakkerswinkels in Nederland. In 1977 werd de eerste Bakker Bart geopend in Nijmegen en sindsdien is de formule uitgegroeid tot de grootste bakkersketen van Nederland. Alle Bakker Bart winkels werken met vers deeg en bakken dagelijks verse producten. 'En dat proef je!', zegt men zelf. 'Bij Bakker Bart kun je terecht voor broodproducten die je thuis kunt nuttigen maar ook voor een lekker ontbijt, een heerlijke lunch, een lekkere vlaai of een verse, warme snack.' Voor meer info www.bakkerbart.nl
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Bakker Bart
- rumour around the brand
- bakker
- brood
- Dam
- PR
- activatie
- ontbijt
- romantiek
- Valentijnsdag
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kleine campagne Heinz tegen groot probleem
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing