Moschino loves Disaronno voor Valentijnsdag

Moschino loves Disaronno  voor Valentijnsdag
  • Food-en-retail
  • 5 feb 2014 @ 15:47
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • GraphicActivatie

Speciaal voor Valentijnsdag, volgende week vrijdag, wordt de met hartjes-bedekte fles van drankmerk Disaronno opnieuw uitgebracht en introduceert men meteen een feestelijke Valentijns cocktail: 'de Strawberry Kiss'. Rumour around the brand en naar eigen zeggen perfect om te toasten op de dag van de liefde. Disaronno, slogan ''s werelds favourite Italian liqueur', lanceerde afgelopen Kerst al de iconische Moschino loves Disaronno fles, in samenwerking met modemerk Moschino.

Samenwerkingen tussen mode-ontwerpers en drankmerken zien we wel vaker. Denk aan Jean-Paul Gaultier voor Coca-Cola en Keith Haring voor Absolut Vodka. De familie Rothschild was een der eersten die hun al kostbare wijnen nog kostbaarder maakte door de etiketten jaarlijks door andere grote artiesten te laten ontwerpen. De vermeende uniciteit van zo'n fles maakt hem marketingwise extra aantrekkelijk. DiSaronno heeft nu een nieuwe variant van zo'n 'collectors item'. De Moschino loves Disaronno fles is verkrijgbaar in alle slijterijen en duty-free shops. Voor de dorstige romantici onder ons, sturen de Italianen ook nog even het cocktailrecept mee. (PvWK)

Bij deze:
 

Recept voor de Disaronno Strawberry Kiss cocktail

- 4 cl Disaronno
- 3 verse aardbeien
- Prosecco

Pureer de aarbeien met Disaronno, shake met ijsklontjes, filter in een champagne flute en top af met prosecco. Garneer met een schijfje aardbei.


Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken