Moschino loves Disaronno voor Valentijnsdag
- Food-en-retail
- 5 feb 2014 @ 15:47
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - GraphicActivatie
- 5 feb 2014 @ 15:47
- Redactie Food en Retail
Speciaal voor Valentijnsdag, volgende week vrijdag, wordt de met hartjes-bedekte fles van drankmerk Disaronno opnieuw uitgebracht en introduceert men meteen een feestelijke Valentijns cocktail: 'de Strawberry Kiss'. Rumour around the brand en naar eigen zeggen perfect om te toasten op de dag van de liefde. Disaronno, slogan ''s werelds favourite Italian liqueur', lanceerde afgelopen Kerst al de iconische Moschino loves Disaronno fles, in samenwerking met modemerk Moschino.
Samenwerkingen tussen mode-ontwerpers en drankmerken zien we wel vaker. Denk aan Jean-Paul Gaultier voor Coca-Cola en Keith Haring voor Absolut Vodka. De familie Rothschild was een der eersten die hun al kostbare wijnen nog kostbaarder maakte door de etiketten jaarlijks door andere grote artiesten te laten ontwerpen. De vermeende uniciteit van zo'n fles maakt hem marketingwise extra aantrekkelijk. DiSaronno heeft nu een nieuwe variant van zo'n 'collectors item'. De Moschino loves Disaronno fles is verkrijgbaar in alle slijterijen en duty-free shops. Voor de dorstige romantici onder ons, sturen de Italianen ook nog even het cocktailrecept mee. (PvWK)
Bij deze:
Recept voor de Disaronno Strawberry Kiss cocktail
- 4 cl Disaronno
- 3 verse aardbeien
- Prosecco
Pureer de aarbeien met Disaronno, shake met ijsklontjes, filter in een champagne flute en top af met prosecco. Garneer met een schijfje aardbei.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- collectors item
- fles
- Itaqlie
- valentijn
- Moschino loves Disaronno
- Moschino
- Absolut Vodka
- etiket
- Jean-Paul Gaultier
- Coca-Cola
- modemerk
- actie
- co-creatie
- Keith Haring
- Rothschild
- retail
- Disaronno
- drank
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
- [marketeer 199] Thijs Ekelschot -... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing