Niels Grootenboer marketingmanager Hooghoudt

Niels Grootenboer marketingmanager Hooghoudt
  • Food-en-retail
  • 11 feb 2014 @ 13:35
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Niels Grootenboer is de nieuwe marketingmanager van Hooghoudt. De Groningse familie distilleerderij geeft met zijn benoeming naar eigen zeggen een volgende impuls aan de toekomst van jenever. Grootenboer zal zich focussen op aankomende productintroducties en het tonen van Hooghoudts nieuwe gezicht.

Het jenevermerk dat voornamelijk bij mannelijke senioren in trek is, probeert door smaakvariatie ook weer gevonden te worden door jongere doelgroepen: ‘Jenever is een rijke drank. Veel natuurlijke ingrediënten, kruiden en een verfijnd, ambachtelijk proces zorgen voor diversiteit en een scala aan mogelijkheden. In jenever valt veel te ontdekken, iedere jenever heeft zijn eigen smaak. Ik kan niet wachten de verschillende verhalen van dit prachtige merk naar buiten te brengen.’

De nieuwe marketingmanager van Hooghoudt was tot voor kort trade marketing manager bij H.J. Heinz. Daarnaast is hij is eigenaar en oprichter van B&G Foodfactory. Grootenboer volgt Annelie Verstraaten op. Verstraaten was vanuit haar marketingbureau Merkwijs marketingmanager ad interim voor Hooghoudt.
 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken