'Geile' viral van Duitse retailer Edeka

'Geile' viral van Duitse retailer Edeka
  • Food-en-retail
  • 26 feb 2014 @ 19:02
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameWinkelen

De Duitse retailer Edeka scoort momenteel een virale hit met de videofilm 'Supergeil'. Geil betekent in het Duits zoveel als 'vet', of 'gaaf'. In beeld zie je langbenige dames in supermarkpakjes, deze oudere man wiens artiestennaam Friedrich Liechtenstein is (foto), verschillende supermarktartikelen uit de Edeka en hoor je suggestieve teksten. De viral van Edeka is inmiddels ruim drie miljoen keer is bekeken en als u hieronder klikt komt er nog eentje bij. Pas op: bevat expliciete beelden!

Gelukkig reist de film gratis over internet, want uitzending inkopen voor 3.16 minuten zou wat aan de prijs zijn. 'Supersexy reclame van doorgaans wat duffe duitse supermarkt #Edeka: 'Supergeil', fantastisch! Kan NL wat van leren! ', verwoordt Niels Meijerink  de stemming op YouTube. Liechtenstein had eerder zelf een hitje met een gelijknamig nummer. De Edeka-Gruppe (officiële schrijfwijze: EDEKA) is sinds 2005 na de overname van de Duitse vestiging van de supermarktketen Spar het grootste netwerk van supermarkten in de Duitse Bondsrepubliek. Partner van de Edeka-Gruppe zijn coöperaties, die zich als zelfstandige handelaren aangesloten hebben. (PvWK)



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken