Marie-Stella-Maris introduceert 'sociaal water' voor horeca

Marie-Stella-Maris introduceert 'sociaal water' voor horeca
  • Food-en-retail
  • 12 mrt 2014 @ 16:48
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • ConceptIntroductie

Na de introductie op de consumentenmarkt van Marie-Stella-Maris, zet dit watermerk nu de stap richting horeca. En wel met de introductie van een glazen fles. Bekende hotels en restaurants als Het Conservatorium Hotel Amsterdam, Chow en The Dutch & Co kiezen vol overtuiging voor Marie-Stella-Maris, melden de bottelaars nu al.

Door Marie-Stella-Maris te drinken. draagt men bij aan de realisatie van schoondrinkwaterprojecten, is de belofte. Daarnaast wordt geschermd met belangrijke namen uit de horeca, die het merk een warm hart toedragen. 'Wij hebben Marie-Stella-Maris water gekozen vanwege de stijl en het sociale gedachtegoed erachter. De uitstraling van de flessen past bij ons hotel en het is ook eens een Nederlands merk', aldus Schilo van Coevorden, executive chef Food & Beverage bij Conservatorium Hotel Amsterdam. 'Marie-Stella-Maris is gewoon een mooi merk. En wat ik mooi vind, zet ik op tafel voor mijn gasten', aldus Casper Reinders, horecaondernemer die voor MarketingTribune-lezers geen onbekende is als exploitant/ creatief brein achter onder meer Rose's Cantina, Jimmy Woo, Nacional en Chow. Wie bij Chow komt eten op 13 maart krijgt een gratis fles merkwater. Of een fles sociaal kraanwater ook kosteloos bij de genoemde tenten te verkrijgen is, het hele jaar door, wordt in het persbericht niet vermeld. (PvWK)


Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken