Jeroen Hubert nieuwe CMM van IKEA Nederland
- Food-en-retail
- 17 apr 2014 @ 12:19
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaWinkelen
- 17 apr 2014 @ 12:19
- Redactie Food en Retail
Jeroen Hubert is aangetreden als country marketing manager (CMM) van IKEA Nederland. In deze functie volgt hij Nico de Jong op, die per 1 december 2013 storemanager is van IKEA Amersfoort. Hubert is per 1 april 2014 gestart bij IKEA. Hiervoor was hij werkzaam bij onder andere Friesland Campina, PepsiCo en meest recent als marketing manager van Wehkamp.nl.
Bij deze bedrijven heeft hij ruime ervaring opgedaan op het gebied van merkpositionering, innovatie en e-commerce.
Marketing focus
'Mijn focus ligt op het verder vitaliseren van het merk IKEA op een nog meer lokale en relevante manier', reageert Hubert (foto). 'IKEA heeft een enorme sterke visie, namelijk het creëren van een beter dagelijks bestaan voor zoveel mogelijk mensen. Het IKEA concept is uniek en biedt vele mogelijkheden om relevant in te spelen op de behoeften van de consument.' Daarnaast wil Hubert de omnichannel omgeving van IKEA verder optimaliseren en uitbouwen: 'IKEA Nederland heeft het afgelopen jaar een aantal nieuwe applicaties en diensten gelanceerd om mensen op élk moment en via élk kanaal van dienst te kunnen zijn. Mijn ambitie is om klanten een naadloze, gepersonaliseerde en consistente merk- en productervaring te bieden, ongeacht het device of touchpoint dat ze gebruiken.' (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- country marketing manager
- marketing manager
- PepsiCo
- Wehkamp.nl
- personalia
- CMM
- Jeroen Hubert
- woonwarenhuis
- IKEA Nederland
- Friesland Campina
- IKEA
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing