Porsche presenteert Martini Racing collectie

Porsche presenteert Martini Racing collectie
  • Food-en-retail
  • 23 apr 2014 @ 09:18
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingPromotie

Met de 919 Hybrid keert Porsche dit jaar terug in de hoogste klasse van de 24 uur van Le Mans: de LMP1-klasse. Het Duitse sportautomerk viert deze comeback met de nieuwe Martini Racing collectie van de Porsche Driver’s Selection. De co-branding van een drankmerk en een premium automerk is opmerkelijk te noemen.

'Door het gebruik van hoogwaardige materialen is deze collectie, net als Porsche Motorsport, gericht op prestaties van het hoogste niveau. Geïnspireerd door de samenwerking van Porsche en Martini verwijzen de vele technische details en speciale prints naar de autosportsuccessen van Porsche. De Martini Racing Collectie bestaat uit producten voor zowel heren als dames', meldt importeur Pon namens het Porsche.nl team. Recent werd de  de 919 Hybrid nog getest in MarketingTribune. Hier staat de nieuwe Martini-collectie van het racemerk. (PvWK)


Het nieuwe racemateriaal van Porsche
 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken