T-Mobile benoemt Mark Klein tot algemeen directeur
- Food-en-retail
- 8 mei 2014 @ 09:16
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 8 mei 2014 @ 09:16
- Redactie Food en Retail
Mark Klein (42) is benoemd tot de nieuwe algemeen directeur van T-Mobile Netherlands. Klein vervulde deze functie al sinds 1 januari 2014 op ad interim basis. Als algemeen directeur geeft Klein leiding aan het Executive Committee en heeft hij de eindverantwoordelijkheid voor alle activiteiten van T-Mobile Netherlands, dat ruim 4,3 miljoen klanten bedient.
'Nederland is een zeer belangrijke troef binnen de Europese voetafdruk van Deutsche Telekom. Met zijn ruime internationale commerciële ervaring in de telecommunicatie is Mark de ideale persoon om de toonaangevende positie van T-Mobile Netherlands op het gebied van mobiel internet voor consumenten en bedrijven verder uit te bouwen', reageert Claudia Nemat, lid van de Raad van Bestuur van Deutsche Telekom AG en verantwoordelijk voor Europa en Technologie op de benoeming. Mark Klein: 'samen met alle collega’s ga ik verder met de transformatie van T-Mobile, waardoor we klanten nog meer waar voor hun geld bieden met een sneller en stabieler mobiel netwerk. Ik ben ervan overtuigd dat wij met de klantgerichte mentaliteit van onze mensen de tevredenheid van 4,3 miljoen klanten nog verder kunnen vergroten.'
CV Mark Klein
Mark Klein trad op 1 maart 2012 in dienst bij Deutsche Telekom als Senior Vice President Commercial Excellence Europe bij Deutsche Telekom. Zijn taken omvatten het beheer en de coördinatie van marketingfuncties en ontwikkeling van marketingdiensten in heel Europa. Mark begon zijn carrière bij McKinsey & Company in 1998. In zijn rol als Senior Consultant was hij verantwoordelijk voor projecten in de telecommunicatie en hightech industrie. Mark werd daar vervolgens Associate Principal en verantwoordelijk voor internationale verkoop- en marketingprojecten in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Op 1 januari 2014 werd Mark Klein ad interim directeur van T-Mobile Netherlands wat nu is omgezet in een definitieve aanstelling. Klein legt zijn functie als Senior Vice President Commercial Excellence Europe bij moederbedrijf Deutsche Telekom nu neer, meldt het bedrijf.
Over T-Mobile in Nederland
Met 4,3 miljoen klanten is T-Mobile Netherlands, onderdeel van Deutsche Telekom, één van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven voor consumenten en zakelijke klanten. T-Mobile biedt klanten op eenvoudige en aantrekkelijke wijze toegang tot mobiele telecommunicatiediensten en neemt een toonaangevende positie in op het gebied van mobiel internet. T-Mobile Netherlands is actief met de merken T-Mobile, BEN en Simpel. In het jongerensegment werkt T-Mobile samen met MTV Mobile en *bliep. In 2012 werd T-Mobile uitgeroepen tot 'Beste Werkgever van Nederland', meldt het merk trots.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Simpel
- BEN
- MTV Mobile
- smartphone
- *bliep
- T-Mobile
- telecom
- eindbaas
- telefonie
- jongerensegment
- Mark Klein
- benboeming
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing