Iglo adviseert ook bij WK-kijken vissticks van Iglo

Iglo adviseert ook bij WK-kijken vissticks van Iglo
  • Food-en-retail
  • 17 jun 2014 @ 09:06
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodWK Voetbal

'Tijdens de voetbal gaan we niet meer zitten voor een complete maaltijd, maar - tussen het juichen door - gaat een broodje visstick er altijd in. Super lekker, snel, makkelijk en met zijn oranje kleur dé ultieme snack voor bij de wedstrijd', schrijft Iglo. Er is ook wel wat te zeggen voor vis in plaats van bitterbal of blokken kaas.

Iglo grijpt het WK aan om haar gezondere snacks te promoten, zoals vissticks. 'Broodje Visstick is dé snack voor bij de wedstrijd', suggereert het voedselmerk, en: 'de consument probeert steeds bewuster te eten en vis levert een belangrijke bijdrage in een evenwichtig voedingspatroon. Iglo is dus ook nog eens volledig on trend met haar vissticks. Bitterballen en frikandellen, maak plaats voor deze oranje vriend.' 

Inhaakactie van Iglo
Iedere foodmarketeer weet dat de creatie van extra gebruiksmomenten goud waard is. Om het logisch te maken met Iglo vissticks voor de buis voetbal te kijken, heeft het merk nog een inhaakactie bedacht. In het kader van het voetbal is Iglo op geheel eigen wijze de strijd aangegaan met de concurrerende landen. 'In een YouTube campagne rondom de wedstrijden van Nederland, gaan de vissticks vol zelfvertrouwen de strijd aan met andere snacks, zoals eerst met het Spaanse chorizo worstje. Het oranje broederschap zit er al aardig in. Vier dagen voor aanvang van elke poule wedstrijd, siert een nieuw filmpje het YouTube kanaal van Iglo.' Hieronder het eerste filmpje uit de reeks dat vorige week het licht zag. Sinds 14 juni is  in deel 2 te zien hoe feestende vissticks het leven van de Australische biefstukken zuur maken. (PvWK)




Gesuggeerde visstickburger met tomaat



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken