Nederland ontwaakt met thee en Happy muziek
- Food-en-retail
- 4 aug 2014 @ 11:41
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodIntroductieInspiratie
- 4 aug 2014 @ 11:41
- Redactie Food en Retail
Uit onafhankelijk onderzoek van Panel Wizard in opdracht van Pickwick blijkt dat veel Nederlanders de dag beginnen met een kopje thee en hun favoriete muziek. Vier op de 10 Nederlanders drinkt elke ochtend thee en de helft staat iedere dag op met muziek. Happy van Pharrell Williams is favoriet om de dag mee te beginnen.
Het onderzoek van Pickwick onder 750 Nederlanders was ter introductie van Pickwick Herbal Goodness Goedemorgen. De nieuwe kruidenmelange bevat is een combinatie van onder andere munt en citroenmirte.
Top 10
Onder het genot van een kopje thee luisteren Nederlanders ’s ochtends het liefst naar pop (39 procent), Nederlandstalig (17 %) en klassiek (8 %). Drie op de 10 geeft zelfs aan de dag niet te kunnen beginnen zonder muziek. Pickwick vroeg Nederlanders naar hun favoriete nummer om de dag mee te beginnen. De populairste ochtendsongs zijn gebundeld in de Pickwick Goedemorgen top 10 op Spotify.
Nieuwe kruiden varianten
Naast Pickwick Herbal Goodness Goedemorgen, voegt Pickwick drie kruidenmelanges toe aan haar Herbal Goodness assortiment: kamille, munt en venkel. Alle melanges zijn 100 procent natuurlijk. De vier nieuwe varianten staan vanaf begin augustus in het theeschap van de Nederlandse supermarkt.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing