Albert Heijn brengt kinderen boerenleven bij
- Food-en-retail
- 15 sep 2014 @ 12:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenActiesFood
- 15 sep 2014 @ 12:00
- Redactie Food en Retail
Klanten van Albert Heijn krijgen met ingang van 15 september boerderijmini's cadeau bij besteding van 15 euro aan boodschappen. Er kunnen 24 verschillende boerderijmini's verzameld worden: uitdrukkaartjes waarmee kinderen zelf 3D-boerderijfiguurtjes in elkaar kunnen zetten. De komende tijd staat alles bij Albert Heijn in het teken van het boerenleven. Op deze manier leren kinderen spelenderwijs meer over het boerenleven.
Op 11 oktober kan tijdens de 'Doe als een boer-dag' een bezoek gebracht worden aan een van de ruim 40 lokale boerenbedrijven waar verse producten vandaan komen die bij Albert Heijn in het schap liggen. In de winkel zijn extra's te koop zoals een bewaarkoffer met speelplaten waar alle verzamelde items op gezet kunnen worden. Zo meldt het persbericht.
Boerendiploma
Op de ‘Doe als een boer-dag’ ervaren klanten hoeveel aandacht, tijd en zorg de boer besteedt aan het maken van verse producten die verkocht worden bij hun eigen Albert Heijn-winkel. Kinderen mogen zelf aan de slag met activiteiten zoals koeien melken, kruiwagenraces en klompen lopen. Met als resultaat: een echt boerendiploma. Op de site staan de namen en locaties van alle deelnemende boerenbedrijven. De toegang is gratis.
Zolang de voorraad strekt
Klanten krijgen zolang de voorraad strekt bij elke 15 euro aan boodschappen een boerderijmini cadeau. Ook zijn er - zo lang de voorraad strekt - aanvullende boerderij-items te koop in alle Albert Heijn-winkels en via de site.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing