deBijenkorf.nl levert nu ook in België
- Food-en-retail
- 3 sep 2014 @ 15:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - IntroductieWebWinkelen
- 3 sep 2014 @ 15:00
- Redactie Food en Retail
De webshop van De Bijenkorf gaat ook in Belgïe leveren en richt zich daarbij op het Nederlandstalige deel. Het warenhuis verwelkomt in haar filialen dagelijks al vele klanten uit België, met name in de vestigingen in het zuiden van Nederland. Zij kunnen nu ook online bij de Bijenkorf shoppen.
De Bijenkorf komt hiermee tegemoet aan de wens van vele Nederlandstalige Belgen en Nederlanders woonachtig in België. De uitbreiding met leveringen in België past bij de Premium Experience Strategie van de Bijenkorf waarbij ook wordt geïnvesteerd in het verhogen van het serviceniveau en de realisatie van een omnichannel benadering van de klant.
Kiala-punt
Het internetadres, deBijenkorf.nl, blijft ongewijzigd evenals de voertaal. Bestellingen die voor 21.00 uur gedaan worden, worden de volgende dag in België bezorgd op bezorgdagen maandag tot en met vrijdag. Naar wens kan de bestelling gratis in het filiaal worden afgehaald of tegen betaling van 3,95 euro bij een Kiala-punt. Levering per post bedraagt 4,95 euro.
De retourpolicy is hetzelfde als voor bezorging binnen Nederland.
Voor de zuiderburen zal de betaaloptie Mister Cash worden toegevoegd, een populaire online betaalmogelijkheid in België.
Snelle groei
De webshop van de Bijenkorf is sinds haar introductie in 2009 snel gegroeid. Het aanbod is vergelijkbaar met de stenen flagships van de Bijenkorf met ook een apart gedeelte met luxe merken. Daarnaast heeft deBijenkorf.nl ook vele web only merken.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing