Prijzencircus V&D opgeleukt met acts van personeel

Prijzencircus V&D opgeleukt met acts van personeel
  • Food-en-retail
  • 22 sep 2014 @ 08:35
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrijsoorlogWinkelenActies

Over ruim een week is het weer zover: het Prijzencircus! V&D pakt dit jaar uit met meer aanbiedingen en evenementen dan ooit. Op donderdag 25 september opent de band Kensington het Prijzencircus met een optreden in V&D Utrecht. In de daarop volgende twee-en-een-halve week, tot en met 12 oktober, is er iedere dag veel te beleven in alle 63 winkels en in de webshop. V&D haar sterkste troef, het eigen personeel, in als circusacts.

In iedere winkel hebben medewerkers in de afgelopen weken workshops gevolgd om tijdens het Prijzencircus als volleerd jongleur, spreekstalmeester, Chinese bordjesdraaier of ballonnenkunstenaar aan de slag te gaan en jong en oud te vermaken in de winkels. Naast de reguliere kanalen als tv- en radiocommercials, online advertising, folders en social media, fungeren draaiorgels in 30 verschillende steden als advertentiemedium.

Evenementen
‘Dit wordt ons beste Prijzencircus ooit’, zegt Adriana Hoppenbrouwer-Pereira, Marketing Directeur van V&D. ‘We hebben nog nooit eerder zo veel verschillende activiteiten en evenementen georganiseerd. Op welk moment van de dag de klant ons ook bezoekt, er is altijd wel iets te zien, doen of winnen. Ik ben heel trots op al onze medewerkers die zich zo hard inzetten. Alle medewerkers van ons Service Center helpen de komende weken in onze winkels en mensen uit onze vestigingen hebben zelfs speciale workshops gevolgd.’ Zo meldt het persbericht.

Winacties voor klanten
Daarnaast zijn er dagelijks activiteiten zoals ‘Pak de bal’ (een soort grabbelton), ‘Kraak de koffercode’ en een online actie met gouden enveloppen. Daarbij kunnen klanten diverse prijzen winnen, variërend van hun aankoopbedrag tot een stylingadvies van Mart Visser voor de winnares en tien vriendinnen, koffers en V&D cadeaukaarten. Speciaal voor jonge klanten is er iedere dag een spelletjesmiddag op de kids afdeling met schminken, knutselen en een circusact.

Dagstunts
Vanzelfsprekend heeft V&D tijdens het altijd drukke Prijzencircus zeer aantrekkelijke aanbiedingen, zoals iedere dag een zestal producten met minimaal 50 procent korting op de reguliere winkelprijs. Klanten die minimaal 10 euro besteden, ontvangen een Diner Deal Stempel op hun hand. Daarmee kunnen ze tegen betaling van 1,50 euro een complete avondmaaltijd bij La Place nuttigen.

Nieuwe merken
In de afgelopen maanden heeft V&D honderden nieuwe merken aan het assortiment toegevoegd. Ook tijdens het Prijzencircus is er een aantal nieuwe merken in de winkels en de webshop te vinden, zoals ONLY, Fornarina, Vanilia, Inwear, Kookaï, Replay, Pepe Jeans, ICHI, Levi’s, Humör, J.C. Rags, Jack Wolfskin, Marc O’Polo, CakeWalk, Mango Kids, Berba en Bulaggi, Royal Dutch, Timex, Swarowski, Frank Dandy, SocksMania en Umbra, Gordon Ramsey servies, WMF.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken