AH presenteert vis op soort en wijzigt design

AH presenteert vis op soort en wijzigt design
  • Food-en-retail
  • 8 okt 2014 @ 09:15
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodCommunicatiePackaging design

Albert Heijn is de begonnen met het invoeren van de wijzigingen binnen het verse-vis-schap. Zo is onder meer het design van de verpakkingen aangepast en presenteert voortaan de vis op soort.

‘Elke range heeft een nieuwe verpakking’, zegt Ahold-woordvoerder Lukas Burgering tegen Distrifood. Een afbeelding van de soort vis op het product is het meest opvallende aspect. Die verandering ligt in lijn met een aangepaste indeling van de artikelen in het schap, aldus AH. De verse visproducten zijn nu verzameld op soort en niet meer op bereidingswijze. Burgering: ‘De klant kan zo beter navigeren langs het vis-schap.’



Lees hier verder.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken