Bever lanceert nieuwe omnichannelwinkel in Den Bosch
- Food-en-retail
- 13 okt 2014 @ 09:30
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - DialoogWinkelen
- 13 okt 2014 @ 09:30
- Redactie Food en Retail
Outdoormerk Bever heeft in Den Bosch een nieuwe omnichannelwinkel van meer dan 750 vierkante geopend, waar online en offline ervaringen worden gecombineerd, inclusief een click & collect-functionaliteit.
Niet alleen kunnen klanten er online bestellingen ophalen, ze kunnen er ook online bestellingen plaatsen. Die worden daarna gratis thuisbezorgd. Het outdoormerk had al 30 winkels waar bestellingen konden worden opgehaald en een ‘always available’ aanbod beschikbaar was. De webwinkel Bever.nl is goed voor vijf tot tien procent van de totale jaaromzet. De webshop is één van de grootste filialen, vertelde directeur Greg Nieuwenhuys al eens in Emerce. Voor zijn formule kreeg het bedrijf vorig jaar de Multichannel Award 2013. De GfK Shopexperience Audit sprak van ‘een mooie integratie van de fysieke winkel met de website’. Zo staat het webadres op de kleding van het winkelpersoneel. Klanten kunnen kiezen voor een sms- en e-mailnotificatie wanneer een online bestelling in de winkel klaar ligt. Personeel heeft tablets voor klantondersteuning. De Bevercard, een klantenkaart en de Bever Cadeaukaart zijn zowel online als offline te gebruiken. Dat Bever nu multichannel wordt is aan de late kant, meldt Emerce, maar noodzakelijk om te kunnen overleven.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Bever
- omnichannelwinkel
- offline
- Thuiswinkel
- innovatie
- click & collect
- Outdoormerk
- sport
- retail
- GfK
- Den Bosch
- webshop
- avonmtuur
- online
- winkel
- natuur
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing