Coca-Cola en Ubisoft lanceren dansactie

Coca-Cola en Ubisoft lanceren dansactie
  • Food-en-retail
  • 10 okt 2014 @ 15:44
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommunicatieFood

Coca-Cola onthult de volgende stap in haar wereldwijde samenwerking met Ubisoft. Het frisdrankmerk doet dit met de lancering van unieke content die beschikbaar is op de nieuwe mobiele game ‘Just Dance Now’. Deze game zal binnen acht Europese markten, waaronder Nederland, gratis te downloaden zijn via de QR-codes op miljoenen 250ml blikjes Coca-Cola en Coca-Cola Zero.

Naast de lancering van de mobiele versie van ‘Just Dance’ is het merk ook een partnerschap aangegaan met Misfit. Via deze samenwerking willen de bedrijven nog meer mensen laten profiteren van de ‘Misfit Flash Fitness and Sleep Monitor’, een multifunctionele, gebruiksvriendelijke fitness- en slaapmonitor.
Dankzij de samenwerking met deze innovatieve technologieplatforms kan Coca-Cola tieners relevante content bieden die hen mogelijk aanzet en inspireert tot een actieve levensstijl waarin dagelijks wordt gedanst of gewandeld. Coca-Cola wil aan de hand van keuze, innovatie, informatie en voldoende beweging mensen inspireren om een gebalanceerde leefstijl te hanteren.

Just Dance Now evenement Parijs
Onlangs vond een groots evenement plaats in hartje Parijs om de lancering van de mobiele game ‘Just Dance Now’ en de ‘Misfit Flash Fitness & Sleep Monitor’ te vieren. Zo werd meteen gedemonstreerd hoe toegankelijk en vernieuwend de mobiele game is. Tijdens dit evenement konden mensen voor de eerste keer de nieuwe mobiele versie van ‘Just Dance’ ervaren en op de klanken van de nieuwe Coca-Cola-track 'Find Your Move' dansen. Het publiek werd enthousiast gemaakt door exclusieve gasten van Coca-Cola: het wereldberoemde Franse dansduo Les Twins in samenwerking met DanceOn Network. Zij gaven de toeschouwers een exclusieve show en deelden met hen de 'moves' waar zij gelukkig van worden.
Het evenement, dat werd gefilmd en geregisseerd door voormalig hiphopdanser Mehdi Idir, aka Minos, laat zien hoe dansen en bewegen een positieve bijdrage kunnen leveren aan ons levensgeluk. Daarnaast laat de film zien dat de mobiele game ‘Just Dance Now’ nu eenvoudig in Europa verkrijgbaar is via miljoen 250ml blikjes ‘Coca-Cola’, ‘Coca-Cola Light’ en ‘Coca-Cola Zero’. Hieronder een impressie. Tijdens de introductie worden meer dan 50 nummers beschikbaar gesteld, inclusief de grootste hits uit eerdere Just Dance-games, waaraan iedere week nieuwe nummers worden toegevoegd. (PvWK)



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken