Hema lanceert biologische rookworst
- Food-en-retail
- 15 okt 2014 @ 13:36
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MVOFoodTrends
- 15 okt 2014 @ 13:36
- Redactie Food en Retail
Ieder merk heeft zo zijn iconen, dat zijn bij de Hema onder meer de tompouce en de rookworst. Zoals recent uit onderzoek (N=705) van MarketingTribune en Netpanel deze maand blijkt, houdt meer dan de helft van de Nederlandse consumenten tegenwoordig rekening met duurzame aspecten van koopwaar. Logisch dat je dan ook je iconen tegen het licht houdt. Voortaan maakt Hema nu ook biologische worsten, kondigt de nieuwe huis-aan-huisfolder trots aan.
Er zitten in deze variant behalve biologisch vlees ook biologische kruiden. De nieuwe Hema bio-rookworst wordt zonder kunstmatige kleur-, geur- en smaakstoffen gemaakt. Hij wordt gerookt ' boven smeulend eiken- en beukenhout'. Hopelijk verandert er binnenkort nog meer ten goede van gezondheid en dierenwelzijn aan de aanbodzijde. De retailketen heeft over dit heuglijke en marketingwise slimme rookworstennieuws een 'mini-docu' gemaakt, die hieronder te zien is. De Hema biologische rookworst is vanaf heden in elke winkel verkrijgbaar. Tijdelijke actie: zowel de normale, magere als de nieuwe biologische rookworsten nu twee voor 3,50 euro. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- onderzoek
- icoon
- Hema
- kleurstof
- eco
- Hema worst
- XXS
- mini-docu
- duurzaamheid
- smaakstof
- bio-rookworst
- consumentengedrag
- slager
- vlees
- trend
- kruiden
- insights
- biologisch
- dierenwelzijn
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing