Ikea stimuleert gastvrijheid met campagne
- Food-en-retail
- 10 okt 2014 @ 09:08
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Winkelen
- 10 okt 2014 @ 09:08
- Redactie Food en Retail
Ikea lanceert een nieuwe campagne waarin gastvrijheid centraal staat. Met de ‘Hoi Visite’ campagne wil het woonwarenhuis Nederlanders helpen om vaker gasten te ontvangen en op visite te gaan. Het woonwarenhuis biedt naar eigen zeggen 'oplossingen om altijd klaar te zijn voor spontaan- en verwacht bezoek.'
Deze oplossingen varieren van slimme meubels tot lampen, kaarsen, serviezen en feestelijke cadeautjes. De nieuwe campagne gaat op maandag 13 oktober van start en wordt ondersteund op tv, radio, online en via social media. 'Nederlanders houden van visite, maar door de komst van digitale media hebben we steeds minder persoonlijk contact. Bovendien zijn we niet altijd op bezoek voorbereid en stellen door tijdsgebrek ons huis niet open. Zonde, want je huis openstellen voor vrienden en familie verbindt en is gezellig. Daarom willen we met de ‘Hoi Visite’ campagne Nederlanders inspireren om gastvrijer te zijn. Met onze hulp geeft het ontvangen van visite geen stress, maar voldoening', vertelt Jeroen Hubert, country marketing manager van Ikea Nederland. Ikea biedt oplossingen om je huis altijd visiteklaar te maken. Van banken die ook logeerplekken kunnen zijn tot tafels die meegroeien met het aantal gasten, extra opbergruimte voor gastenservies en accessoires om het gezellig te maken. Reclamebureau Lemz is samen met productiemaatschappij Czar verantwoordelijk voor de campagne, meldt Ikea. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing